Dajusnes Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Selger som sagt orginal m3 fangere. ikke helt komplett men nesten Vil helst at det skal hentes, dritt med pakking av fangere! Meget bra stand på dem! 3000,-
Kobar Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 kan jeg få kjøpe gitter, lister og bremseluftkanaler til frontfangeren? gir deg 700kr om du sender! hva skal du ha for fanger ellers? og hva mangler?
Dajusnes Skrevet April 25, 2010 Forfatter Skrevet April 25, 2010 selgest helt hel! mangler noen lister tror jeg,. eler mangler ingenting
AutoMartin Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Selger som sagt orginal m3 fangere. ikke helt komplett men nestenVil helst at det skal hentes, dritt med pakking av fangere! Bud Bare et lite tips til pakking av fangere: først papirposer som brukes til papiravfall, en dras inn på hver side og en brettes rundt i midten, teip, så det samme med svarte søppelsekker.....enkelt!
marius paulsen Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 kan du sende med hurtigruta da? prisantydning?
Dajusnes Skrevet April 25, 2010 Forfatter Skrevet April 25, 2010 Skal jeg sende det har jeg alerede kjøper, lovt han det vist ingen henter.
Dajusnes Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 Opp! ikke solgt har dem liggende samt sorte blinklys til sidene helt nye!
Kennethe34 Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Kan du fikse noe mer detaljerte bilder så er det mulig jeg kommer å henter (bor i tromsø) Har du diffusor til bakfanger? Hvordan er lakken på fangerne?
Dajusnes Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Han se hva jeg får till ja! har diffusor ja. ser meget bra ut, laster opp bilder litt senere i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå