Gå til innhold

Nye setetrekk til 525 E34 TDS


djheaven
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hatt vårpussen på bilen nå, men trenger å få gjort noe med setene i bilen, de er slitte. Så, jeg er på jakt etter noe flotte setetrekk som passer til 525E34 utgaven 94mod. Så, er det noen der ute som har et bra tips, eller en link til hvor jeg kan finne trekk som passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå vet jeg ikke hvordan de til koed er, men de setetrekkene som selges på bilxtra er meget slitesterke og får terningkast 6 av meg. Eneste er at de er noe dyr mtp at de aldri kan erstatte "ekte" skinnseter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i kontakt med opphøggere, men er ikke lett å finne fine seter til 525 da. Men, kan man bruke seter fra andre modeller? Må ikke være skintrekk da. Men et pluss ja..

Har sett litt på de på bilXtra, men ble litt usikker på plassformen på de da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde slike leather look eller hva de heter fra bilextra i merca. fikk de formsydde,så passformen var meget bra egentlig. de varte jo noen år før de så slitte ut, men nå er de helt ødelagte(mange år siden de ble kjøpt inn altså. var pappa som kjøpte før jeg fikk bilen) men de har jo berget setene under. de ser helt nye ut.

kan nok bruke seter fra andre modeller og ja. sedan du har eller? er sikkert bare å skaffe ett annet fra sedan isåfall. KAN hende det er noe forskjell på årsmodellene, samt med el.seter og el.vinduer. men er ikke noe stress å legge opp til el.seter iaff. gjorde det selv på e39n. skinn hever verdien på bilen litt mener nå jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, får ta en titt på bilxtra, og se om det er noe. Jeg har en touring. Så, har merket det ikke er lett å få tak i seter til den, setene i bilen er bra nå, men bilen brukes mye i forhold til jobben, så vil helst bevare setene lengst mulig så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...