Hefner Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Har carsoft 6.5 men det fungerer ikke som det skal. får opp denne feilmeldingen: fikk også denne meldingen med en gang jeg instalerte programmet men etter og ha lest litt rundt her, så slettet jeg alt og instalerte på nytt og da virket det et par ganger men når jeg skulle prøve igjen i går fikk jeg den samme feilmeldingen igjen. fatter ikke hva problemet kan være. noen som har peil?
umotorsport Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Sikker på at du har valgt riktig com port i carsoft? Sjekk hvilken com port du bruker på pc`en, carsoft støtter kun com 1-4. Endre evt. nr på com porten inne på enhetsbehandling.
Hefner Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 Har du serial port eller usb overgang fra pc`? har prøvd med begge deler og samme feil
Hefner Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 Sikker på at du har valgt riktig com port i carsoft? Sjekk hvilken com port du bruker på pc`en, carsoft støtter kun com 1-4. Endre evt. nr på com porten inne på enhetsbehandling. bruker kun port 1-4 ja så feilen er ikke der virker det som
Hefner Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 ingen flere som har noen forslag her??
F 11 Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Kanskje du kan finne noe i denne tråden som kan hjelpe? http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=876392
Hefner Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Kanskje du kan finne noe i denne tråden som kan hjelpe?http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=876392 kikket over der men kan ikke si jeg fant ut noe av mitt problem. rart at det kun virket et par ganger får så og få den feil meldingen igjen.
labbetuss Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Har sett denne feilmeldinga før. Da var det carsoft-modulen som var defekt, måtte kjøpe ny..
Hefner Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Skrevet Mai 6, 2010 Har sett denne feilmeldinga før. Da var det carsoft-modulen som var defekt, måtte kjøpe ny.. Okay, skal få teste modulen hos Fliid her inne en dag nå så finner jeg jo ut om det er den som er i stykker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå