Morty999 Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 for å skryte litt her og da så har jeg fått min e28 m535i ned i 0,63 på mila ved langkjøring steinalder motor også
525i1991 Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Jeg klarer 0.85 med min på langkjøring, men i byen så dobler jeg godt og vell. Brukte nesten 20liter på 5 mil på vei til jobb gjennom en undersjøisk tunell :S
eirikoo Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Hva andre BMW'er bruker er vel ikke så interessant i denne tråden. Husk at M5'en har en 5 liters motor også da, det skal ha litt suppe. Og det er det verdt. Jeg synes hvertfall bilen er et perfekt kompromiss mellom sportslighet og luksus. Jeg har hatt masse kjappe biler, og en del som er mere egnet for banekjøring, men Bimmern kan jeg også ta med meg bestemor på tur uten andre kommentarer enn at den er fin og blank og god å sitte i. Tar jeg med meg andre og kjører mere inspirert så er det andre kommentarer som kommer. "Det høres ut som en racingbil jo", "Shiiiiiit, det går bra" osv..
stfoer Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 Hva andre BMW'er bruker er vel ikke så interessant i denne tråden.Husk at M5'en har en 5 liters motor også da, det skal ha litt suppe. Og det er det verdt. Jeg synes hvertfall bilen er et perfekt kompromiss mellom sportslighet og luksus. Jeg har hatt masse kjappe biler, og en del som er mere egnet for banekjøring, men Bimmern kan jeg også ta med meg bestemor på tur uten andre kommentarer enn at den er fin og blank og god å sitte i. Tar jeg med meg andre og kjører mere inspirert så er det andre kommentarer som kommer. "Det høres ut som en racingbil jo", "Shiiiiiit, det går bra" osv.. Glimrende kommentar.
Arotished Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Ifra Oslo til Hamburg igjennom Sverige og Danmark brukte jeg 1.1 liter/mila med full bil Verste denne bilen vet med tanke på forbruk er kø og sentrums kjøring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå