Gå til innhold

Lasse´s BMW 528 E39 ///Mtech - SOLGT! :(


Anbefalte innlegg

  • Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Hei hei:)

Meget pen bil du har der:), gjorde seg veldi med senk på den:)

Har akkuart fått meg samme coilover settet(supersport) som det du har montert her:), men kan du gi meg en beskrivelse på hvordan den er å kjøre?

Synes du at du har mistet mye komfort på vanlig asfaltert vei? Skjønner jo at det blir stivere enn vanlige fjærer, men er det noe fjæring i det hele tatt?

Har bare hørt at folk sier disse billig setta er veldi stive, akkurat som å kjøre skamklipt bil:)

Er du fornøyd med komforten nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Meget pen bil du har der:), gjorde seg veldi med senk på den:)

Har akkuart fått meg samme coilover settet(supersport) som det du har montert her:), men kan du gi meg en beskrivelse på hvordan den er å kjøre?

Synes du at du har mistet mye komfort på vanlig asfaltert vei? Skjønner jo at det blir stivere enn vanlige fjærer, men er det noe fjæring i det hele tatt?

Har bare hørt at folk sier disse billig setta er veldi stive, akkurat som å kjøre skamklipt bil:)

Er du fornøyd med komforten nå?

Takk for det Aladdin80! Grunnen til at jeg kjøpte dette settet var fordi jeg ville senke bilen, og ha et stivere understell. Egentlig bryr jeg meg ikke så mye om komfort. Det er jo sport jeg vil ha.. Madammen derimot, hun er opptatt av komfort :wink: Hun syns at bilen er komfortabel å kjøre på asfalt, grus og annet. Bortsett fra på brostein, da blir det "ubehagelig". Noe jeg er enig i. Men i gjengjeld ligger den klistret i svingene.. Ikke noe gyngehest her i huset, nei! :lol:

Bare å hive på! Du blir fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Takk for det Aladdin80! Grunnen til at jeg kjøpte dette settet var fordi jeg ville senke bilen, og ha et stivere understell. Egentlig bryr jeg meg ikke så mye om komfort. Det er jo sport jeg vil ha.. Madammen derimot, hun er opptatt av komfort :wink: Hun syns at bilen er komfortabel å kjøre på asfalt, grus og annet. Bortsett fra på brostein, da blir det "ubehagelig". Noe jeg er enig i. Men i gjengjeld ligger den klistret i svingene.. Ikke noe gyngehest her i huset, nei! :lol:

Bare å hive på! Du blir fornøyd.

Takk for svar:)

Bilen blir jo brukt daglig til barnehagen etc, så greit å få noen tilbakemeldinger på dere som har montert dette settet:)

Heldigvis er det ikke så mye brostein her i byen:), men det går vel greit å kjøre på dette bare man tar det rolig???

Så bilen blir den bane-raceren med dette settet da?:)

Grunnen til at jeg bestillte coilovers var fordi jeg har gitt opp å få "riktig" høyde med bare fjærsett........lettere å bare justere den der man vil ha den selv da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner.. Jeg har ikke prøvd så mange biler med senkesett, men ut i fra det jeg hadde så er det ikke så stivt at det er krise. Det spørs jo også hvor mye du senker den. Og holder du normalt tempo over fartsdumper, hull i veien osv. så er det vil det gå veldig bra. Men du vil jo merke forskjell ;)

Det vil ikke være stift nok til noe rå banekjøring, men så er det jo ikke det jeg skal heller. Helt enig! Det er så sykt digg å kunne skru opp og ned som man vil, uten å måtte kjøpe nye dempere hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner.. Jeg har ikke prøvd så mange biler med senkesett, men ut i fra det jeg hadde så er det ikke så stivt at det er krise. Det spørs jo også hvor mye du senker den. Og holder du normalt tempo over fartsdumper, hull i veien osv. så er det vil det gå veldig bra. Men du vil jo merke forskjell ;)

Det vil ikke være stift nok til noe rå banekjøring, men så er det jo ikke det jeg skal heller. Helt enig! Det er så sykt digg å kunne skru opp og ned som man vil, uten å måtte kjøpe nye dempere hele tiden :)

Høres ut som om jeg må få montert dette settet nå i ferien min:), gleder meg veeeeldi:), hvertfall når jeg så hvordan din bil ble:)

Digg å kunne spare penger på å slippe å kjøpe nye dempere flere ganger i året:)

Løsnet du på alt av foringer når du hadde senket den? Og har du hatt 4-hjulskontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om jeg må få montert dette settet nå i ferien min:), gleder meg veeeeldi:), hvertfall når jeg så hvordan din bil ble:)

Digg å kunne spare penger på å slippe å kjøpe nye dempere flere ganger i året:)

Løsnet du på alt av foringer når du hadde senket den? Og har du hatt 4-hjulskontroll?

Bare å få det på! Spesielt når du har de i garagen. Det blir en helt annen, råere, bil! Du trenger ikke å bruke hele ferien, vi brukte ca 7 timer. Og da er det med kaffe, mat og dritepause :lol:

Jeg brukte denne malen: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 11&start=0 Følger du den går det veldig bra. Det jeg forøvrig gjorde som ikke står i DIY´en, er at jeg brukte topplageret fra de gamle demperne + skivene som ligger i mellom. Visst du ikke bruker skivene vil du høre en irriterende og litt skremmende (er ikke farlig) knirkelyd i demperne. Du må gi meg en lyd når det er gjort! Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen i bergensområdet som soter ruter for en billig penge? :)

En kompiss hadde visst gjort det selv på sin e46. Han tok ut alle rutene og fikk til et ganske bra resultat. Tenkte å få han til å ta min bil og, må bare se når det blir først. Så forhåpentligvis lærer han det til meg, så er du med å bytte til coilovers (på vei i posten) på min, mot at jeg hjelper deg med soting? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...