Gå til innhold

Lasse´s BMW 528 E39 ///Mtech - SOLGT! :(


Anbefalte innlegg

Motorbytte s.22

Done:

M-tech styling (Front, hekk, spoiler)

M5 Speilsett

M5 kurvelys

M-tech pedalsett

M-tech Innstigningslister

M-tech dørlister

M-tech baklukeemblem

Facelift baklykter

Kromgrill

Fjærbeinsstag

Sportsluftfilter

Supersport effektanlegg

Clarion CD/DVD spiller

Supersport justerbart senkesett

Carbon emblem panser/bagasjeluke

"Xenon" angel eyes

Xenon oppgradering kjørelys

Shortshift

Hamann-leppe

Luftsluser i grillen

Motorbytte: M52B28

Nylakkert 24/06-2012

Planer:

Powerdome eller GTR cf panser

Soting av ruter

528 bremser bak

M5 diff

Powerflex-foringer

haz6o69yprwuynqm3van.jpg

rhv2euwy56nu92t5wdyd.jpg

umm7s8h5e4cir2k3mrte.jpg

oqo0jm6jljkq6g077wme.jpg

28602k75swromk0d8n4n.jpg

lx3arszghkcvsq0dako1.jpg

a2di9bro2dc413n6s6ru.jpg

22qhei6g9rcy5xftdipn.jpg

mv27y56qfhfmmdd8t6t1.jpg

vhrka24ox3zv0rp8y9ff.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for god respons!

Senk kommer, noen forslag til hva, og hvor mye?

Vinge er som sagt bestilt, m-tech sin lille men flotte ;)

Dobbel eksos er vel egentlig et must på en slik bil, men jeg har ikke kommet så langt enda. Kjøpte bilen for en måned siden.

Når det gjelder felger så har jeg 19" M-felger, så jeg tror jeg klarer meg med de ;)

Det er bare en 520i, er det noen som har forslag til tuning? Chip blir vel ganske dyrt for bare noen par gamp. Har lekt litt med tanken på å kjøpe en 525 motor. God idé?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lite info om bilen..? Men du prata på motorbytte, hvis motoren din har gått langt ( da mener jeg rundt 300.000 ) hadde det vært en mulighet og bytta til en 525, eller 528 motor, i samme karosseri.

Bilen ser i hvertfall veldig strøken ut, få på de 19" felga du har, ta bilde, og legg ut ;) Kunne også fått på litt senk, men ikke for mye, 40/30 senk er fint på e39 etter min mening. Også en litt finere eksoshale hadde ikke vært noe brydderi, få på eisenmann eksos, og K&N filter i front, så har du litt mer hk, og litt mere støy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lite info om bilen..? Men du prata på motorbytte, hvis motoren din har gått langt ( da mener jeg rundt 300.000 ) hadde det vært en mulighet og bytta til en 525, eller 528 motor, i samme karosseri.

Bilen ser i hvertfall veldig strøken ut, få på de 19" felga du har, ta bilde, og legg ut ;) Kunne også fått på litt senk, men ikke for mye, 40/30 senk er fint på e39 etter min mening. Også en litt finere eksoshale hadde ikke vært noe brydderi, få på eisenmann eksos, og K&N filter i front, så har du litt mer hk, og litt mere støy ;)

Takk for tilbakemelding! Bilen har gått 149 000km. Som sagt savner jeg å ha litt ekstra på lur, men jeg er ikke helt sikker på hvordan. 40/30, er ikke det litt "mye"? Trenger ikke snirkle meg over fartsdumper. Vil ha en bil som ligger bra på veien men som samtidig er komfortabel å kjøre. Kan jeg senke bilen selv eller bør noen som har peiling gjøre det? Jeg har ikke peiling, i den grad at jeg aldri har gjort det før. Men kunne gjerne tenkt meg å lære det.

Takk for tips ang tuning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lite info om bilen..? Men du prata på motorbytte, hvis motoren din har gått langt ( da mener jeg rundt 300.000 ) hadde det vært en mulighet og bytta til en 525, eller 528 motor, i samme karosseri.

Bilen ser i hvertfall veldig strøken ut, få på de 19" felga du har, ta bilde, og legg ut ;) Kunne også fått på litt senk, men ikke for mye, 40/30 senk er fint på e39 etter min mening. Også en litt finere eksoshale hadde ikke vært noe brydderi, få på eisenmann eksos, og K&N filter i front, så har du litt mer hk, og litt mere støy ;)

Takk for tilbakemelding! Bilen har gått 149 000km. Som sagt savner jeg å ha litt ekstra på lur, men jeg er ikke helt sikker på hvordan. 40/30, er ikke det litt "mye"? Trenger ikke snirkle meg over fartsdumper. Vil ha en bil som ligger bra på veien men som samtidig er komfortabel å kjøre. Kan jeg senke bilen selv eller bør noen som har peiling gjøre det? Jeg har ikke peiling, i den grad at jeg aldri har gjort det før. Men kunne gjerne tenkt meg å lære det.

Takk for tips ang tuning :)

Veldig pen bil! E39 kan virkelig bli pene, og denne er jo et klart eksempel. Angående senk, så er ikke 40/30 spesielt mye. Kommer deg fint over fartshumper for å si det slik :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, er ikke så vanskelig og bytte fjører og dempere, litt komplisert og skrive ned, har akkurat gjort det på min bmw, og er ikke akkurat noe vanskelig, spørs egentlig om du skal ha vanlig senk, coilovers osv. veldig greit og bytte på bmw ihvertfall ;)

Bilen har ikke gått lenger nei, da kan du glømme mototbytte, hehe :)

Få på litt grøvre rør bak, to endestusser, powerfilter foran, og senk, så er du i boks! :)

Lykke til! Rålekker bil du har fått deg! Skal følge med videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...