Gå til innhold

Lasse´s BMW 528 E39 ///Mtech - SOLGT! :(


Anbefalte innlegg

Hallais Sladjan! Alt bra?

Bilen går som et skudd! Det er sinnsykt bra. Har ikke tatt firehjulssjekk enda, så det må jeg få gjort fort.

Ja Hawkon88 ber om assistanse. Jeg husker alt som ble gjort, og tror jeg skal klare det. Men du har gjort det før og vet du kan klare det ;)

Har forøvrig kjøpt verktøyskap, så nå har jeg vertkøy i massevis :D

Alt bra ja :)

Firehjulskontroll er greit å ta for dekka sin skyld :P

Alltid kjekt med verktøy ;) er ikke vanskelig å få jobben gjort bare det kan ta tid...

Skal du på bmw ccn treff på våler i september foresten ? sikkert kjekt å ta det med seg, litt banekjøring og sånn :)

Må få tatt en firhjulskontroll. Tror ikke det skal bli noe problem å få senket den, har jo DIY, pluss at jeg husker ganske godt hva vi gjorde ;) Å det hadde vært digg! Når er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

jeg blir overrasket hver gang jeg leser om folk som får ripet opp bilen sin, hvor lite liv må man ha når man liker å ripe opp andres saker.. helt ærlig, jeg ser ingen grunn til at slike folk skal få leve.. de ødelegger bare for andre med viten og vilje for egen "tilfredsstillelse"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sinnsykt forferdelig kjedelig.. Trodde jeg skulle krepere i går da jeg så det.. Sto parkert i parkeringsanlegget på bunnpris i møllendalsveien, i én parkeringsbås. En venn av meg kjenner en som kan gjøre det for en billig penge, eller gratis. Men den blir nok stående sånn en stund. :(

stianiquniez: Tanken slo meg at de har prøvd å bryte opp døren. Men det er ikke noen bulker på døren, eller riper inne i sprekken. Og uansett så var det jo et litt merkelig sted å prøve på det. Sikkert en eller annen narkis som har vært helt ute på dop..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Så utrolig kjedelig! men da fikk jeg hvertfall avklart at det var din bil som står der :P parkert der mange ganger i det siste og undret på om det ikke er din!

Hehe så greit :P Bor du i møllendalsveien? Ser det står en rød Alpina her i blandt, som sikkert er med her på forumet.

Nei, går på skole litt lengre oppe i veien, så blir noen turer ned på butikken der..! hvordan takler bilen den forferdelige oppkjørselen til selve garasjen.. ?

Ser ofte den alpinaen, men har ikke funnet den her inne.. utrolig fin bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! :evil: Kjenner jeg får vondt i kroppen av å se de bildene... Hva er alle de hvite prikkene rundt ripa? Er det hakk som også har blitt laget?

Håper virkelig ikke jeg får oppleve noe sånt. Går så klart å ann å fikse på det, men som du sier så koster det fort penger... Lykke til!

Uansett en flott bil ellers! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...