Gå til innhold

18'' Replica felger med Dunlop Sportmaxx - E39


sondre
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har 4 stykk 18'' Replica (M5?) felger med Dunlop Sportmaxx 235/40-18 dekk som har grei mønsterdybe igjen. 1. av felgene har vært borti en fortauskant og fått noen riper, se bilde. En av felgene er ikke 100% rund og bør rettes, muligens at dette gjelder 2 av felgene.

Felgene har stått på en 2002 E39 touring.

28tt5xv0anrf1dpblfyw.jpg

njhz8qgxbjx4mfgvl8y9_thumb.jpg

36c991noj167bt9bqnpc_thumb.jpg

l5affbinorgub3qe7lc8_thumb.jpg

7grrwf9gy6pcgqzyanks_thumb.jpg

4nel89u2kfa2mwgzjaap_thumb.jpg

ca2p2k8rrqx5qlprlkic_thumb.jpg

osh95mcwfi7e2gwbdtzz_thumb.jpg

3cjkqpst1wcc2dae1ibz_thumb.jpg

eyyh11h0bnzbgp54rjc8_thumb.jpg

Kom med bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det lite interesse.

Jeg kan ikke se det selv, men det er blitt påstått av verkstedet at ett, muligens to hjul ikke er 100% runde, i tillegg var det en svak, men merkbar vibrasjon i bilen (rattet) med hjulene på på ca 90-100 km/t.

Hvis jeg får felgen(e?) som ikke er 100% rund(e) - rettet og samtidig fikset ripene på den ene felgen - samt at alle 4 blir balansert på nytt. Vil det da være interesse for disse hjulene, og hva tror folket jeg kan forvente av pris. Må vurdere om jeg gidder å ta kosten med å få dem 100% runde, balanserte og shiny.

Madamen vil uansett ikke ha disse på da hun synes det blir for ukomfy (kjører mye dårlige veier med trikkeskinner i Oslo for å komme på jobb).

:?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da skjønner jeg at jeg må rette dem før jeg prøver å selge dem. Men kan ikke si hva jeg skal ha for dem før jeg vet hva det koster å få dem fikset, og jeg rekker det ikke til uken for å si det sånn ;-)

Edit: Og jeg vet ikke om de passer på en E36, det jeg vet er at de passer rett på en 2002 E39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...