Jørgen Lie Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/more ... /1.7097361 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Trist! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Noen er bare hjernedøde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Er ikke din, sladjan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Nei, er heldigviss ikke min, men tror det er samme farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Hjernedødt ja.. Utrolig at ikke en gang en bil som har kjørt av veien får stå i fred.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Noen som har kjørt i fylla og stukket av, for så å vende tilbake for å herpe sin egen bil og igjen melde den stjålet litt senere. Idiiot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 det værste er at det sikkert er noen her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Noen som har kjørt i fylla og stukket av, for så å vende tilbake for å herpe sin egen bil og igjen melde den stjålet litt senere. Idiiot. Tror nok ikke de har meldt den stjelt siden politiet prøve å få tak i nåværende eier da.. Men du er vel kanskje inne på noe, uten at jeg skal si det sikkert.. det værste er at det sikkert er noen her på forumet Tja, det vet jeg ikke.. Trodde først det var bilen til en i klassen min, men han har skinn, så den er det nok ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 "9.april er bilen omregistrert, og siden 13.april har den ikke vært forsikret." Sjønner ikke hvorfor eieren hadde ødelagt bilen når den ikke var forsikret en gang ? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Så dette ja.. Nei, egentlig ett lite poeng der da for så vidt.. Men d skal sies at d er mye gåene folk også da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Kan like godt være noen fulle folk som var på vei hjem, og bestemmer seg for å herpe bilen, fordi det virker som en god idè. Er da ikke sikkert det er eieren som har gjort dette i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Bilen er ikke meldt stjælt. Men eieren "har gitt inntrykk av på Facebook at han ikke vet hva som har skjedd med bilen"? Og Politiet får ikke tak i han? Noe som skurrer godt her etter min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Her er det nok E36 eiere som har prøvd seg på feil damer, og fått smake motpartens vrede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 det værste er at det sikkert er noen her på forumet +1!! skulle likt å visst hvem det er som prøver seg på forsikringssvindel!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå