E36Mannen Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 vindushviskeren på passasjer siden går ikke. men på førerside går, noen som kan hjelpe? har regnsensor. kan det vere en sikring som er gåend?
hillmar Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Begge viskerne går på samme motor så det er nok ingen sikring. Er viskern løs så du kan bevege på den?
E36Mannen Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 Ja den er løs, kan det vere en sving arm som har løsnet inni? jeg har ikke åpnet noe.
Odd-M Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Det er et ledd mellom staget fra motor og viskeren som er designet for å løsne ved for store påkjenninger, slik at man ikke skal skade mekanismen. Enkelt å bytte.
Reset Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Det staget Odd-M nevner, har jeg byttet, hadde samme problem, datt av etter noen få dager. jeg kjøpte ny(brukt) mekanisme på gs. da vart det bra:)
Odd-M Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Hvorfor kjøpte brukt når delen koster 96,- blanke oljedaler hos BMW? Jeg betalte 500,- for deler OG arbeid..
hillmar Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Sikker på at du ikke tenker på staget til viskeren på førersiden Odd-M? I.flg. GS sine sider er det det eneste staget som kan kjøpes løst, og det er veldig enkelt å bytte... Ser for meg at det er mer jobb å komme til resten av mekanismen.
Odd-M Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Bingo på den du... Jeg har bytta på førersiden. Trådstarter: Ta ut klimafilterboksene og plastdetaljene over viskermekanismen. Du finner nok en feil der. Begge viskerene drives av samme motor, så hvis en fungerer kan du utelukke elektriske feil.
Reset Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 jeg kjøpte ett nytt stag ja! men det fallt av med en gang, så jeg kjøpt komplett hele overførings mekanismen! da forsvant problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå