Gunnar Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Har spurt deg om du kan sende meg reg.nummeret på bilen (det den hadde før avskiltningen), men savner svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5sortland Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 har lite int i og sende det ut sånn på måfå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5sortland Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 menn sender dæ en pm med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5sortland Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 FØRSTEMANN!!!!!!!!!! TLF 41467289 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 herregud så billig.. synd jeg ikke har penger til deg.. er jo bare gøy å overhale s38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Har fortsatt ikke fått reg.nummeret på PM. At du ikke vil sende det ut "på måfå" som du sier er helt greit det, men nå prøver du å selge en bil, og da fortjener potensielle kjøpere å få veldig sentral og nødvendig informasjon rundt bilen du selger. Jeg kjøper ikke en bil jeg ikke kan sjekke at faktisk står i ditt navn, og hva slags utestående avgifter/heftelser den har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 "grunnet USERIØS KJØPER ,ORIGINALm5 ennu til salgs,, 55tusen" trur det er mer grunnet useriøs selger.... hadde du ordnet en skikkelig annonse hadde den kanskje vært solgt for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5sortland Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 tlf nr mitt står i ann!!! gjør det ikke?????? kan sikkert løse ut ett kontantkort vist du ikke har råd og ringe og spørre om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 tlf nr mitt står i ann!!! gjør det ikke??????kan sikkert løse ut ett kontantkort vist du ikke har råd og ringe og spørre om bilen Du har allerede sagt du skal sende meg regnummer på PM, så hvorfor skulle jeg ringe og mase? Jeg er vant med at folk holder det de lover. Men nå har jeg ikke behov for regnummeret lenger, så bare glem det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5sortland Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 det kan du være veldig sikker på at æ skal klare,, bilen e solgt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 håpløs salgsannonse. rart den ble solgt i det hele tatt } Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Dette var noe av det mest håpløse forsøket på å selge en bil, men alt blir jo solgt bare prisen er rett. og, jeg forstår absolutt ikke dem som er paranoide med å legge ut skiltnr. på bilen. hva kan i værste fall skje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå