BMWBølla Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Noen av mine mobil bilder fra treffet på søndag.. Legg gjerne ut flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Noen av de jeg tok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 åh masse gode gamle og fine bimmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 hvem er den 745n sin? Fredrik, vogna di tar seriøst kaka! enest du som klarer å senke bilen din ut i fra hva jeg ser på bildene hittil, få riktig stance er det viktigste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Mine bilder ligger som vanlig her: http://www.flickr.com/photos/simonhh/se ... 945495232/ edit: Direktelink til slideshow! : http://www.flickr.com/photos/simonhh/se ... 558894790/ Noen smakebiter: Må nesten ta med disse også, selv om de holdt seg utenfor: Denne har jo en kjent eier her inne (kanskje treffets tøffeste felger sto på en VW utenfor? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 hvem er den 745n sin? Fredrik, vogna di tar seriøst kaka! enest du som klarer å senke bilen din ut i fra hva jeg ser på bildene hittil, få riktig stance er det viktigste hehe takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 BEgge vw har vel kjente eiere her inne;) Er er to sykt råe biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 AAAH. Her var det mye gromt! Skulle gjerne ha vert der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Mange nydlige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 En av de tøffeste VW jeg noen gang har sett ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Skal ikke hore bildene så mye at jeg legger de opp her også, men for de som ikke har fått det med seg så legger jeg ut mine her: viewtopic.php?f=6&t=116867&start=315 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Fy faen, der var det mye rått! Den X5'en var voldsom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Fy faen, der var det mye rått! Den X5'en var voldsom... Det er en X6, og de er dritstygge etter mi meining Men ellers, myyyyye deilige biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Takk for fine bilder folkens . [space] og photowerkz dere tar bildene opp til opplevelse som planter seg godt inn ihode for lang tid. Utrolig hva dere klarer få til. Noen bilder fra meg (ikke redigert i photoprogram): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Hehe.. må innrømme at ræva på bilen min (warsteinern) ble veldig lekker med det eksosanlegget Jaja.. jeg kom meg dit hvertfall!! Bilen er under godkjenning (til mitt forsvar) Foresten mange pene biler der i år, og mange bra bilder folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå