spruddel Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 La ikke så godt merke til det, ble så sur, men var en rød caddy-liknende. Rundt 2000 modell tipper jeg. Så jo hvor han tok av, så kan jo kjøre i den retningen imorgen i samme tid å se om han kommer forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Ok, drit kjipt iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Fin bil, med riktig motor. Takk for handelen i stad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Takk for det Takk for handelen ja. Nå er varene trygt hjemme. Legger ut en positiv erfaring med deg på seriøse selgere/bruker tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Høres bra ut, gjør det samme på deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Synd med "plast sprut" uhellet ditt hadde selv en idiot på jobben som klarte å gi meg 2 stk parkerings bulker på begge pasasjerdørene her for et par uker siden.... er det mulig liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 Har heldigvis skrevet skademelding med han som kjørte den andre bilen, så da er det bare å vente på at forsikringsselskapet skal behandle saken Håper det ordner seg straks. Så da lakkerer jeg opp resten av det som trengs på bilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berndtsson Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Utrolig fin bil Heftige bilder av den også! Kjipt når sånt skjer, men det er bra du får ordnet det med forsikringsselskapet ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 Tusen takk dutten her inne som har tatt de bildene Ja, håper jeg får fikset det så fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Flott bil, med flott motor! Pustehjelp fra ESS hørtes gromt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Takk for det Er dyrt med presse, samt at man ikke har så mye bruk for det i Norge. Hvis det blir montert presse på denne, så er det lenge til. Tviler egentlig på at jeg gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Bror min har ESS Kompressor på sin 330ci! Digg drag i den Skal være rundt 300 på hjula tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Du får be han ta meg med på en tur, så jeg blir frelst da Skal vel være 350 hk i motor ved TS2 kitet. Men må jo bytte kam, chip og klutsj samtidig da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Hehe, er 350hk i motor på den Ganske gromt, nesten skummelt på vinterføre da Men på tur nedover til drammen i dag ble de fleste bilene vi nådde igjen liggende bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Ja, veldig lenge siden det har vært noen oppdatering her. Men uhellet med panseret er fikset opp Har montert carbonnyrer som jeg fikk til jul. Ellers er det ikke så veldig mye som har skjedd med oppgraderinger. Må vel bytte grøftelyspærer snart til noen superwhite. Også må jeg bytte tanklokket, har det ferdig lakkert, men er en del demontering i bagasjerommet, så tenker å ta det samtidig med nye baklykter.. Blir nok dessverre samme felger og høyde denne sommeren, da militærting ikke gir feit lommebok. Noen bilder av hvordan det er nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå