Berndtsson Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Ble bra med carbon nyrer Hvordan var plassformen på splitterne, synes du? Og hvordan monterte du dem? Har noen liggende som jeg bestilte på ebay, men er usikker på om jeg skal montere dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Takk for det Splitterne var jeg veldig heldig med, passet helt perfekt. Tok bare nok selvborende skruer under og skrudde dem fast. Alternativet er jo å ta av frontfangeren og bolte de fest, men holder helt fint med skruer. Er mye tøffere med de på, så monter med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Her er et par bilder av spruddel sin touring med mine CSL felger prøvemontert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Synes det mangler litt kant på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Takk for bildene Kenneth Fredrik: Liker jo godt kantfelger jeg også da, men CSL er også sykt pent på E46. Synes felgene ser sportslige og tøffe ut. Har vurdert noen en annen felg med kant også, men tror den blir litt "jalla-look" i forhold. Skal sjekke litt rundt til, men kan fort bli CSL på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Får ta en bedre shoot etterhvert, må lære meg å ta bilder ;p CSL ser bra ut på touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Lekkert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Ble kjempe bra med CSL trenger flere tilhengere av felger uten kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 De felgene passa bilen veldig bra Gå for de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Takk for tilbakemeldinger Tøffe felger ja, men usikker enda. Liker kant.. Men lite som kler E46 som CSL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 2 cm ned så er det perfekt magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Da blir det gødtere enn gødtest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Jaja, da fikk jeg skiftet emblemer på panser og bakluke De som var der kunne man se antydning til slitasje på, og da må det jo byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Hehe, kjøpt meg nye org. emblemer jeg og Trenger litt kontrast, så da blir det bort med carbon look emblemene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 Fått kjørt litt på morgeningen idag og igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå