Gå til innhold

Min 330i. solgt!

Share

Anbefalte innlegg

Her er noen bilder jeg knipset av spruddel sin strøkne touring ;) Amatørfotograf in the learning! 90% av de er uredigerte.

Use15first.jpg

Use22.jpg

Use21.jpg

Use20.jpg

Use19.jpg

Use18.jpg

Use17.jpg

Use16.jpg

Use14.jpg

Use13.jpg

Use12.jpg

Use11.jpg

Use9.jpg

Use8.jpg

Use5.jpg

Use4.jpg

Use3.jpg

Use2.jpg

Use1.jpg

Må bare si at denna er like strøken som den ser ut til, utrolig velholdt og grom touring! Felgene gjorde seg sykt bra og kledde bilen supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bildene, hjelp og ros Kenneth :)

Takk Øystein :) Jepp, ble meget bra! Polerte litt på endestussene idag også. Skal kjøpe metalpolish og fikse litt på de, ta bilen innvendig og håper jeg får ventilhettene før lørdag. Også montere støydempingsmatten under panseret når jeg har kjøpt nye klips. Ellers begynner jeg vel å bli klar for vårmønstring :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bildene, hjelp og ros Kenneth :)

Takk Øystein :) Jepp, ble meget bra! Polerte litt på endestussene idag også. Skal kjøpe metalpolish og fikse litt på de, ta bilen innvendig og håper jeg får ventilhettene før lørdag. Også montere støydempingsmatten under panseret når jeg har kjøpt nye klips. Ellers begynner jeg vel å bli klar for vårmønstring :D

Flink gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sykt bra ut den bilen =) Liker når folk er nøye! Det eneste jeg kunne pirket på nå var monteringa av defaen din :P hehe... ville satt den på andre siden av der den står nå, så hadde det blitt mere clean look nedi motorrommet =) Men ellers er bilen bare helt sykt fin!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Ja, enig at den er litt synlig, kunne heller vært montert nedi det tomrommet hvor batteriet liksom skulle stått. Hadde vært bedre, men var ikke jeg som monterte.

Fikk koblet opp speilene idag, så nå kan jeg styre de elektrisk :o Ganske heftige saker :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å ta turen til valle hovin ja :) Hvor kjøpte du speilene? Er de elektrisk inn/oppfellbare også? :twisted:

Kjøpte speilene av Syse på forumet. Er de som selges hos GS. 6-pin, men jeg har 12-pin i bilen, så måtte koble om litt. Skal lage en liten DIY på det. Er kun varme og justering opp/ned/side, ikke innfellbare manuelt engang.

Gjorde seg veldig med felgene, og M-speilene :D Regner med å se deg på vårmønstringa :)

Takk for det :) Meg ser du garantert ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...