FCBayern Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Fin bil du har Spruddel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Jøss må være den mest strøkne E46 touringen eg har sett.! Og hjula passet perfekt,var kult med kvite felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger CSL-en din er rimelig strøken den og da Syvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger CSL-en din er rimelig strøken den og da Syvert jo takk for det da, den får god pleie den og , hva syns du egentlig om tilpassningen på dem front splitterene?? for min del måtte eg slipe noe voldsomt på den ene og shime opp på undersiden for så og skru fast, fekk dem aldri helt 100. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Mine clubsport splittere du tenker på? Det var meget bra passform på de, kjøpte fra Taiwan på Ebay. Bare holdt de på plass mens en skrudde under. Fornøyd med de Hva synes folket ellers om felgene og bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 ok ,mine ble kjøpt på schmidemann og passet kleint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Synd det da. Er vel mye med flaks/uflaks med passform med uoriginale deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Flott vogn spruddel, liker fargen skulle gjerne hatt 330i jeg også hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Her er noen bilder jeg knipset av spruddel sin strøkne touring Amatørfotograf in the learning! 90% av de er uredigerte. Må bare si at denna er like strøken som den ser ut til, utrolig velholdt og grom touring! Felgene gjorde seg sykt bra og kledde bilen supert SYYYYYKT PEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Takk for det Nydelig din også da. Digger fargen din også Gøy med noe litt anneredes enn sølv og svart. Hvis du liker oppgraderingene mine, så får du stjele litt ideer til din da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 se her ja. nydelig bil litt annen klasse enn arbeidsjernet du kom i idag hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Hehe, stemmer det Men nå ble den grom med 18" den også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Ja det er morro med litt farge jepp dette var inspirerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Har du fått tak i nye spreder pærer? Hvis ikke så kan du få mine for 100 spenn hvis det er riktig farge da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 Jeg har bytta en gang, men de jeg kjøpte var 5000k, så ble litt for hvite i forhold til AE som er 8000k, men dine så litt blåere ut, så kan godt kjøpe de Forutsatt at de virker da Men gidder ikke kjøre ned til Tønsberg, så Kenneth kan sikkert ta de med hvis han er der nede eller noe liknende ? Hyggelig at du fant det litt inspirerende å se her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå