Gå til innhold

Min 330i. solgt!

Share

Anbefalte innlegg

Hehe, takk for det :) Skal ikke selge, selv om det hadde vært artig og hørt med SSPerformance hvor mye de skulle hatt i mellom for den nye ombygde M3 touringen deres med facelift-front. Men hvis jeg skulle solgt, så ville jeg hatt ca. 200k mer enn hva du skrev :)

Prøv å gå på finn.no også søker du: BMW 3-serie, manuell, bensin, 200-299hk og årsmodell 1999-2005 f.eks, så ser du hvor stort utvalg du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mats: Jepp, var en koselig dag :) Får til det vettu ;)

Christoffer: Takk for det :) Ble fornøyd med valget ja. Speilene fikk jeg klippa og limt til, så får styrt de elektrisk også :) Prøvde meg fram. Memory-greia på setet krøller til speilinstillingen ganske kraftig, men bruker aldri memory uansett da :) Er jo bare jeg som kjører :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke jeg som lakkerte de. Men Z3'n som felgene stod på var hos Konghelle tidligere, så det var de som sendte felgene til lakkering, pratet med dem om felgene og de huska det. De ble lakkert rett borti gata for dem, men det er blitt lagt ned. Kjenner forresten noen som sendte felger til lakkering som ble veldig bra, tror det var et stykke unna, men hvis du er interessert, så kan jeg høre om det er mulig å få til noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...