Manovi Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 jeg digger bmw logoen i senterkoppen! looks great on white! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Nydelig vogn..Denne er verd ommentrent det dobbelte og kanskje enda litt til i forhold til det jeg i en annen tråd mente at 330 etterhvert koster... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Hehe, takk for det Skal ikke selge, selv om det hadde vært artig og hørt med SSPerformance hvor mye de skulle hatt i mellom for den nye ombygde M3 touringen deres med facelift-front. Men hvis jeg skulle solgt, så ville jeg hatt ca. 200k mer enn hva du skrev Prøv å gå på finn.no også søker du: BMW 3-serie, manuell, bensin, 200-299hk og årsmodell 1999-2005 f.eks, så ser du hvor stort utvalg du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Forresten, takk for bildene Mats Og takk for hyggelige kommentarer på forrige side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Forresten, takk for bildene Mats Og takk for hyggelige kommentarer på forrige side Bare hyggelig Var en fin tur opp og ned til hamar! Synd med lua mi da Vi får møtes igjen en dag hvor det er fint vær, så kan vi ta flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Ble grisetøft med hvite felger, det passet virkelig godt på bilen Hvordan var speilene forresten? Gikk det i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Mats: Jepp, var en koselig dag Får til det vettu Christoffer: Takk for det Ble fornøyd med valget ja. Speilene fikk jeg klippa og limt til, så får styrt de elektrisk også Prøvde meg fram. Memory-greia på setet krøller til speilinstillingen ganske kraftig, men bruker aldri memory uansett da Er jo bare jeg som kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 eyh mr. Spruddel! hvor var det du lakkerte felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Var ikke jeg som lakkerte de. Men Z3'n som felgene stod på var hos Konghelle tidligere, så det var de som sendte felgene til lakkering, pratet med dem om felgene og de huska det. De ble lakkert rett borti gata for dem, men det er blitt lagt ned. Kjenner forresten noen som sendte felger til lakkering som ble veldig bra, tror det var et stykke unna, men hvis du er interessert, så kan jeg høre om det er mulig å få til noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 aha okai. Tenkte jeg skulle høre med http://www.felgservice-norge.no/ også. har sendt mail til de for en stund siden, men får ikke svar. Får ta og ringe de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 aha okai.Tenkte jeg skulle høre med http://www.felgservice-norge.no/ også. har sendt mail til de for en stund siden, men får ikke svar. Får ta og ringe de Av det siste jeg har hørt så er de konkurs.. Flott bil, Spruddel ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 aha. Kanskje derfor jeg ikke får svar på mail da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 www.pulverlakkering.no da? Takk navnebror Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Ja, veit om flere som ikke har fått svar i det siste. Tøøft, Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 takk igjen spruddel, skal høre med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå