Robkill Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Hadde du kræsja på Rudskogen eller var det buuuullshit? Det var i en annen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Ja, som Robert sier, det var en annen bil. Denne tok jeg bare to runder med på familiekjøringa, subba jo uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Har du fått nye pærer i tåkelysene dine? hvilke ble det i såfall å ble det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Har ikke det nei. Bruker nesten ikke bilen fordi jeg er i siviltjeneste, og blir litt dyrt å kjøre denne da. Er ikke så morsomt med 230 kroner om dagen Men hadde tenkt å bestille noen fra dioder.no Ellers så skal bilen på eu-kontroll på mandag. Blir vel hjulskifte så fort jeg har tid. Også settes den bort for vinteren etter eu. Håper det blir lettere å få brukt bilen neste år, kjedelig at den nesten bare står. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Ble NAF på deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Lagt om til vinterhjul idag, så kjørte en tur. Kjørte bort til NAF-gården for å være sikker på hvor det var. Jepp, blir NAF Fordel at jeg får være med synes jeg. Blir min første EU-kontroll noen sinne, så det blir gøy forhåpentligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 EU er ikke så spennende, pass på at verkstedsjefen ikke rygger istykker bilen din, som det ble gjort på min Samt å spinne bortover testveien... Når det gjelder brodern og EU kontroll så har han hatt både flaks og uflaks med kontrollører, noen er hjelpsomme med å si ifra om feil som kan komme i nærmeste framtid, mens andre bruker laaang tid og sjekker hele smørbrødlista for å finne en feil på bilen. Til og med returfjøra på sikkerhetsbelter i alle seter ble sjekket nøye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Tja, tror ikke det skal være noe problem om de er jævlig pirkete heller egentlig, men håper jeg får en fornuftig person som kan fortelle hva som kan lønne seg å bytte i nærmeste framtid. Og hvis han spinner avgårde, ja, da har han kobla ut antispinn, og da kommer NAF til å få noen brev om at den kontrolløren kan finne på noe annet å drive med. Kommer nok til å spørre om og få sitte på også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Ja, da var jeg gjennom min første EU-kontroll i mitt liv. En tysker som hadde vært verkstedmester hos BMW i Tyskland som tok kontrollen. Var veldig nøye og fant ingenting, noe han ikke regnet med heller siden han sa han så jeg tok vare på bilen Og km-standen som er så lav. Ingenting som trengte å bli byttet fremover mente han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Fått cruisa litt med skilbert og hans 325iXT istad Da har bilen rullet 10.000 km siden jeg henta den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Det var god crusing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Fått cruisa litt med skilbert og hans 325iXT istad Da har bilen rullet 10.000 km siden jeg henta den Det var ikke stort :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Da er bilen satt i vinterlagring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Ikke lagt noe over den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå