matsrh Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Looks good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Hvordan er det for bilen å stå jekka opp på jekkfestene hele vintern? Når det gjelder båter i opplag på land så kan også dette være et problem når båten står på bukker, vekta settes på feil sted over tid. Hvordan fungerer dører og bakluke når den står slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 Skal ikke være noe problem det, skal ikke stå sånn hele vinteren, har stått på hjul til nå, nå står den en liten stund på jekkfester bare. Skal ned igjen på hjula snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Ja, da har jeg plutselig bestilt noe til bilen igjen da Clarion CCAAUX. Tenkte å få koblet til AUX-en i bilen, så får kjøpe adapter som passer på kabelen også. Tenkte å herme etter Syse da, så plasserer den her. Men ikke med USB-in da. Håper det blir bra. Vet ikke om jeg kanskje skulle hatt USB også, men bare spenning for lading av mobil. Bare parallellkobla meg på 12-volts uttaket som er foran der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Om du bruker korte kabellengder på kabler tilkoblet de to uttakene blir det veldig bra! Er vel 5volt på USB, så må du vel skjule en strømforsyning i tillegg et sted om du paralellkobler deg på lightern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Ja, planen var kort AUX han til han Ja, vet USB er 5 volt, så lurer på om jeg faktisk bare skal legge opp et 12V uttak ved siden av også. Mer praktisk det da man kan lade så mye mer. Er vel ikke 12V uttak i baksetene tror jeg, så da blir det jo nesten rett ved her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Ja, bestilte denne i tillegg jeg da http://www.ebay.com/itm/110753198586?ss ... 1439.l2648 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Får håpe du klarer å få bra finish på det slik at det ikke ser jalla ut det fortjener en så strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Det bør bli bra, skal hvertfall gjøre så godt som mulig for at det skal bli det. Om ikke, så er det jo ikke noen umulighet å kjøpe ny konsoll heller, men vil jo helst slippe det Har litt jobb med dette når jeg får frem bilen igjen, må jo ut med navien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Kjekt med litt å legge fingra i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Blir bra det der Siden du er så flink med AUX og de greiene der, så kanskje du kan hjelpe meg en dag med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Kan godt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Tenkte å bestille nye sommerdekk nå. Har 235/35-19 foran, men tror jeg flytter de dekkene bak. Har 265/30-19 bak på 9,5 nå, men sett en del bilder av 235/35-19 på 9,5 og det er ikke noe ekstrem strekk. Så satser på det blir bra. Men vil det se dumt ut med 225/35-19 foran da? 215 høres jo så veldig smalt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 215 høres veldig smalt ut, men du mener kanskje 225 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå