Gå til innhold

Min 330i. solgt!

Share

Anbefalte innlegg

Var innom bilen nå for å la tenninga stå på 1 minutt ca, vet det kan fjerne lamper etter f.eks. skifte av bremseklossvarsler osv, men da jeg vrei om nøkkelen, så slukket alle lamper som skal slukke og feilmeldinga var borte :D Så det var batteriet som var gåent rett og slett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Plutselig mens jeg kjørte i dag begynte begge disse lampene å lyse, skjedde rett etter at jeg ga på full gass og antispinnen slo inn pga antydninger til å spinne pga regnvær. Gått over alle sikringene som har med ASC å gjøre, men alle er hele. Noen forslag?

PIC000262.jpg

Det skjedde til meg en gang jeg spente clutch o glemte å skru den av;p når jeg skrudde av bilen var det borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilen skyldtes dårlig batteri. Forøvrig er bilen nettopp blitt eu-godkjent to år til. Har ikke hatt så mye tid til forum og bmw-hobbyen i det siste, da jeg nettopp har fått flyttet ut fra mor og far og har mye med jobb og kveldsskole. Men bilen brukes nå som en vanlig bruksbil, men får naturligvis god pleie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 4 months later...

Sommerhjul kommet på i løpet av påsken, ellers lite å komme med. Hvis noen er interessert i å kjøpe bilen, så send meg gjerne en pm, så kan man finne ut om man blir enige om en pris. Har ikke noe behov for å selge, bare leker med tanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...