spruddel Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Gadd ikke det, bytta batteri bare, starter fint nå Satse på at det ikke tapper seg ut da, kjedelig om jeg har noe som står og drar strøm. Feilmeldingene ble ikke borte, men regner med at jeg må resette feilmeldingene før de forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Fikk opp samme lamper på E39n her hjemme i helga, det må ha vært fukt, i og med at de har slukket nå... hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Var innom bilen nå for å la tenninga stå på 1 minutt ca, vet det kan fjerne lamper etter f.eks. skifte av bremseklossvarsler osv, men da jeg vrei om nøkkelen, så slukket alle lamper som skal slukke og feilmeldinga var borte Så det var batteriet som var gåent rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Utrolig pen denne, med fargekombinasjonen på lakk og felger også! Nydelig Og ser ut til at du fortsatt er flink til å holde tingene dine i orden (merk: bilpleie) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Plutselig mens jeg kjørte i dag begynte begge disse lampene å lyse, skjedde rett etter at jeg ga på full gass og antispinnen slo inn pga antydninger til å spinne pga regnvær. Gått over alle sikringene som har med ASC å gjøre, men alle er hele. Noen forslag? Det skjedde til meg en gang jeg spente clutch o glemte å skru den av;p når jeg skrudde av bilen var det borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 sikkert en abs føler, ta en diagnose så finner du feilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Var nok bare fukt eller et noe slikt, feilen forsvant av seg selv, akkurat som på E39n jeg opplevde dette på, ikke sett feilmeldingen siden. Og nei, slike type feil i dashen trenger ikke å resettes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 Feilen skyldtes dårlig batteri. Forøvrig er bilen nettopp blitt eu-godkjent to år til. Har ikke hatt så mye tid til forum og bmw-hobbyen i det siste, da jeg nettopp har fått flyttet ut fra mor og far og har mye med jobb og kveldsskole. Men bilen brukes nå som en vanlig bruksbil, men får naturligvis god pleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2013 Ja, da var eier av bilen blitt 23 år for 4 timer og 4 minutter siden Ha en god jul alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 19, 2014 Forfatter Share Skrevet April 19, 2014 Sommerhjul kommet på i løpet av påsken, ellers lite å komme med. Hvis noen er interessert i å kjøpe bilen, så send meg gjerne en pm, så kan man finne ut om man blir enige om en pris. Har ikke noe behov for å selge, bare leker med tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Utrulig pen touring! Følger med videre ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Tusen takk for det! Skjer vel ikke noe særlig oppgraderinger her, bilen vedlikeholdes og brukes mer enn før, men vurderer også å selge for billigere bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Jeg må ta sykkellappen neste år, så drar vi på tur ! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk spruddel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48390495 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Da er mitt eierskap til denne bilen over (for denne gang hvertfall), ser den forhåpentligvis igjen på treff etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå