mistabeen Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 det ble stasjonsvogn ja! godt å se det ikke bare er jeg som ræller rundt i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 se der ja, bror sin ble blank den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Da ble det skiftet til blanke blinklyspærer foran og på siden igår, montert clubsport splittere og skiftet olje Bilder kommer senere idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Sånn, da kommer bilder. Nettet har vært nede nesten hele dagen her, så tok litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Takk Driver og leker litt på tanken om Eibach 40-20 fjærer til våren, samt BBS LM kopi i gull i 8,5x19" og 9,5x19" med 225/35-19 (evt. 235/35-19) og 255/30-19 (evt. 245/35-19). Samt kanskje gul lyktefilm. Hva tror dere om det? Mulig jeg synes gullfelger blir litt for oppsiktsvekkende og velger noe litt vanligere. Og hvilke dekkdimensjoner tror dere vil passe best? De felgene GS selger er ET40 foran og ET46 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Nydelig, ikke noe annet å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Planene hørtes veldig veldig fint ut, bare en ting å utsette på og det er lyktefilm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Får se hva jeg gjør. Hvis jeg skal ha lyktefilm, så bør jeg liksom ta det opp igjen med felger i gull, men kanskje likegreit med vanlige sølv felger, også ha lyktene som de er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 hehe nice, stilig bilde, ser ut som du har en blå bil - grønn blå. flere bilder av bilen i sol? ...brukte lang tid på å lime inn damene? kan jeg spørre deg om noe? Hva har man vedsiden av tåkelykta på fangeren din? Syns det ser litt rart ut å kunne se rett inn på min. Har du deksel eller noe? Fikk forresten ikke tatt bilder når jeg tok på acs speila, desvverre. men var bare noen torx skruer i små størrelse, 2 under dørlista, 2 inni armlenet under deksel, så er det å ta av dørpanelen, er lim på lyddempermassen så må muligens skjære litt. også brette ut lista som går rundt døra for å komme til sidespeil. der er det 3 store torx skruer som holder speila på plass. Ikke en vanskelig jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Hahahahaha, bra redigering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 code13: Bilen er veldig grønn i sollyset. De fleste andre bildene ligger i tråden her fra før. Damene er ikke redigert Eller, jo.. Det tok vel kanskje 20-30 minutter med leting frem av damer osv.. Er fort gjort. Er bare hull ved siden av tåkelysene mine, og det skal det være! En ting, jeg synes det er kult. En annen ting, det går kjølekanaler til bremsene der. Eventuelt kunne du hatt samme type netting som på midten av fangeren. Ok, men får se hva jeg gjør med speil da. Lar seg vel gjøre da wichester: takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 ja, titta mer på bildene nå, spesiell farge hehe ikke helt tryggt for meg hvis jeg skulle lete fram noen damer på pcn her hjemme, får vel bank av dama da. Har du fått senka bilen? Ser ganske lav ut på det bildet. åja, hull på din også? Syns det var så sort på bildene, trodde du hadde ett deksel/ eller noe sorte kanaler til bremsene. Nah netting der ville ha sett dumt ut tror jeg. Var bare litt redd for vann ledninger (tåkelys ledning og horn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 Er vel sorte kanaler innover der som leder til inni hjulbuene (tror jeg), var hvertfall slik på min forrige (uten M-tech). Ja, er ikke veldig mange E46 med oxford green 2 Liker fargen godt jeg! Haha, må ikke være redd for at dama banker deg. Bare å gjøre ting når hun sover Har ikke senket bilen nei, bare var litt heldig med hvor jeg parkerte på bildet Får se hva jeg gjør til våren. Lommeboka var jo også en ting å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå