code13 Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 okai...jeg har ingen kanaler der. De kanalene ligger ett annet sted på min (sikkert plassert i forhold til org fanger). Får se om jeg finner noen kanalrør som kan settes inn i de hulla, så det ser litt mer ordentlig ut. skal ut og ta ett par bilder for å vise hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Skal være luftekanaler i fangeren, er slik på så og si alle BMWer, selv min gamle traver..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Sant det. BMW er en av de få som har det som standard på alle bilene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 du skal ha to sånne bremse kjølekanaler http://schmiedmann.no/3_serie/E46/utstyr_og_tilbehoer/utstyr-styling-utvendig/side4.htm#4023 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 unnskyld at jeg hi-jacker tråden din litt Spruddel :/ men bare for å være sikker...er det disse DJ RS2 Matrix? Bremse kjølekanal V.-side M-Tech. type 2 frontspoiler Varenummer: 51-71-7-894-701 Bremse kjølekanal H.-side M-Tech. type 2 frontspoiler Varenummer: 51-71-7-894-700 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 mhm dei skal gå i fra luftehullet ved tåkelyktene og inn til lokarien (innerskjermen) foran framhjulene. det er ein som er lik på alle modeller og ein som er ulik i fra 4 og 6 sylindra modeller. så pass på at du får den rette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Lekkert med splitterne. Ser veldig bra ut Mine er levert til lakk, så håper på å få de på i slutten av uken. Skrudd, eller limt på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 Takk for det. Har bare skrudd de under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Liten oppdatering da. Har montert angel eyes i fargen super white. Er vel 8000k. Mangler i tåkelysene da. Også noen bilder av dutten her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Se her ja ble bra med AE! syntes jeg ser en annen kjent bmw i bakgrunn der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Ble helrått med CCFL ringer Enkelt å greit å montere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Glen: Ble bra det ja Ja, fikk hjelp av Kenneth til å montere. Takk for det. Fredrik: Takk Og takk til deg også for hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 meget pene bilder - dyktig fotograf som liker å leke seg litt ekstra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Ja, da var det en idiot som ikke klarer å feste ting på bilen godt nok (tror det var sånt plastdeksel som dekker boltene), så den løsnet fra en bil og traff over høyre frontlykt, så nå er det noen striper som jeg håper jeg får polert bort, også er det en bulk. FAEN! Bestiller snart pansert-BH hvis det fortsetter sånn her! Må jo snart hellakkere bilen hver sommer jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 ER så jævla typisk... Hva slags bil var det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå