GeirAndre Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 har ikke noe med bil og gjøre, men noen på forumet, føler seg kanskje truffet hva mener folket.. kjenner noen som jeg ikke respekterer lengre:/ føler jeg blir kjempe irritert
winchester Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Synes forsåvidt all vold er idiotisk, men når det blir mot det motsatte kjønn kjenner jeg fort at jeg koker over. Tørr jeg spørre hva som fikk deg til å lage denne tråden?
GeirAndre Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 siden noen på forumet her kan få lov til å tenke på hva dem har gjort.. ganske provosert etter helgens hotell caesar tilstander
Larsinnj Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Er jo et forum med nesten 20000 brukere, så kan jo ikke vente at alle er helt på stasjonen. Hvis du som har gjort noe galt, og tar deg nær av det som blir skrevet. Too bad!
GeirAndre Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 la vel ut tråden siden jeg følte jeg måtte få det ut.. aff..
Mr.Silver Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Vold mot kvinnfolk er helt tåpelig.. Alle vet hva de som driver med den sporten fortjener..
GeirAndre Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 er ei veldig god vennine av meg det gjelder... uff, er litt hardt det ass.. når jenta kommer gråtende, setter litt følelser! faen at det er mulig å synke så lavt
ullsokken Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Spørs om det bare var liten klaps eller skikkelig manne skag kanskje? Har selv holdt på å få skikkelig juling, slapp fra det med 4-5 harde slag i ryggen/skulder etter en missforståelse. IKKE akseptert. Har hun foreksempel vært skikkelig utro så fortjener hun ikke juling forde... nesten værre bare drite i henne og fortelle alle vennene hennes osv. hva hun gjorde. Så finnes den en jente misshadler iblandt oss? Kanskje bare bedre stenge han ute eller henge han ut om det er grunn nok til det? Håper hun anmeldte han... det gjorde ikke jeg men angrer på at jeg ikke gjorde.
316 Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Vold mot jenter er uakseptabelt. Vold mot samme kjønn er også så neandertalsk som det går ann å bli. Har kun "banka" en fyr i mitt liv, sammen med et annet forummedlem. Men han fortjente det, så dæææ er grett.
Glenno Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Vold mot jenter er uakseptabelt. Vold mot samme kjønn er også så neandertalsk som det går ann å bli. Har kun "banka" en fyr i mitt liv, sammen med et annet forummedlem. Men han fortjente det, så dæææ er grett. Så den ene gangen sank du lavt ville du fortelle oss? Jeg syntes det er lavmål mot seg selv og slik vil også mange andre se på det, for de som utfører vold mot kvinnfolk og barn. Noen kvinnfolk er syke ihode og kan være veldig manipulerende, noen driver farlige følser frem i form av utro. Enn bør da sjønne at enn skal heller rusle sin vei enn og slå om enn har normalt vett ihue. Når det kommer til menn imellom så tenker jeg at noen fortjener faktisk en smekk av andre om de f,eks driver med svindling.... .
Gunnar Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 At vold mot jenter er forkastelig er no de fleste enige i, men dette har ingenting i "Annet bil- og motorprat" å gjøre og tråden stenges. VG Nett Diskusjon neste...
Anbefalte innlegg