Gå til innhold

Trollstigentreffet 2010


 Share

Anbefalte innlegg

Nei nei,, helga før går jo ikke Mr.Silver for da er det 02/Classic landstreff i Ålesund :applause: .

Uff kjenner til den følelsen om å være ombord når ting skjer, skikkelig DRITT..

I fjor var det kun bimmers treffet i åndalsnes jeg fekk med meg, ellers så var jeg ute, heldigvis ser det lysere ut i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjør det :)

Classic helga før ja, men jeg rekker ikke det heller tror jeg pga bryllup, men nå er jo bryllupet på sunnmøre da så vi får se :)

Er da vell råd å stikke seg av mellom kirke og fest vell på Lørdagen Knut, er jo en kjempe god unnskylding å få se på gamle gode klassiker bmw`er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei,, helga før går jo ikke Mr.Silver for da er det 02/Classic landstreff i Ålesund :applause: .

Uff kjenner til den følelsen om å være ombord når ting skjer, skikkelig DRITT..

I fjor var det kun bimmers treffet i åndalsnes jeg fekk med meg, ellers så var jeg ute, heldigvis ser det lysere ut i år :)

To helger før da sjø :) hehe.. Tror forresten jeg jobber med en kjenning av deg, Andre Remøy?!

Utrolig irriterende å være ombord når man virkelig har lyst å være med på ting som skjer hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei,, helga før går jo ikke Mr.Silver for da er det 02/Classic landstreff i Ålesund :applause: .

Uff kjenner til den følelsen om å være ombord når ting skjer, skikkelig DRITT..

I fjor var det kun bimmers treffet i åndalsnes jeg fekk med meg, ellers så var jeg ute, heldigvis ser det lysere ut i år :)

To helger før da sjø :) hehe.. Tror forresten jeg jobber med en kjenning av deg, Andre Remøy?!

Utrolig irriterende å være ombord når man virkelig har lyst å være med på ting som skjer

hjemme :)

Nei da er jeg på sjøen :lol: ,Så datoen er bare å spikre 8)

Åja du jobber la me Andy ja, litt av en kar de :D , du får hilse han.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...