Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Høres bra ut :) Da må jeg bare skaffe meg den lokale avisa fra Rauma over helga å se om det er noen kule bilder :)

Skrevet

Svarte f..%&¤#%!! :evil:#-o

Skulle ta ut 740'n for å ta en siste finpuss før treffet, da jeg så at bilen har blitt litt lav på forran på venstresida over natta :(

Fjæra var knekt :evil::(:!:

Så da blir det ikke Trollstigentreff for e38'n. Må pakke sakene i min slitne e34 å reise med den i stedet. :cry:

Skrevet

Jævlig gøy å ringe til kompissen for å høre når han skulle hente meg.. "Å faen, var det denne helgen? Jeg er i Haugesund i helgen!" Så da blir jeg hjemme.. :(

Skrevet

Kjipt da :(

Skal ut å få opp noen skilt snart.

Er forresten Åndalsnesdagen i morgen også med diverse ting og tang i sentrum.

Og Lokal avisa dukker opp mellom 13 og 14.00 engang :)

Skrevet

Sitter på Åndalsnes campingen, hvor og når skal vi møte opp i morgn, bare følge skilt som du snakker om?

Hvis det er noen damer som sliter med overnattingsplass, så er det ledig i hytta mi 8)

Skrevet

Jeg hadde også veldig lyst å reise, men dessverre fikk jeg beskjed om å reise til hammerfest i morgen tidlig.

Kjipt :roll:

Skrevet

Sitter på Åndalsnes campingen, hvor og når skal vi møte opp i morgn, bare følge skilt som du snakker om?

Hvis det er noen damer som sliter med overnattingsplass, så er det ledig i hytta mi 8)

Du som har 7ern borte med ene storhytta?

Har noen karer ute og slenger opp noen skilt nå, ett ved shell, ett i rundkjøringa og ett i krysset ned mot plassen :)

Skrevet

Og om noen får vannpumpehavari på tur opp Trollstigen, så har jeg en i nærheten:)

Er til en M50/M52-motor, delenr.11517527799.

Pris 300,-

Skrevet
Da er skiltene oppe :D Samt ett parkering forbudt på selve plassen ;) BMW only :P Lurer på om oppmøte var ca 12:00 :)

Ja da har vi våknet, får spise og ta på regntøy så får vi dra ut og kjøre etter skilt :)

Hehe, vannpumpe til salgs her ja :) Får ta med en flaske med vann og... 300kr er det med skifte av del på stedet? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...