Der Barockengel Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 orgasmisk å møte andre menn ja....I knew u was different... Er vi nødt til å ha den debatten der i alle tråder? Det finnes helt sikker egne forum for den som føler interessen er stor, og nysgjerrigheten for stor til å stå i mot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Det er ikke selve kjøringen som er orgasmisk for meg, mer glad i det sosiale, utveksle seriøse og useriøse meninger, ta bilder, ta seg en øl etc... Det er vel det jeg og winchester er inne på - og som er motivasjonen for mange utenlandske klubber på roadtrip i Norge: Dagen starter med frokost på hotellet, så ut for å kjøre med innlagte sightseeinger, besøk, pauser,lunch osv før man kommer fram til dagens bestemmelsessted med fellesmiddag. Fordelen med å legge en slik tur til det mere sydlige Europa enn Norge, er - ved siden av at mange av de store bilrelaterte attraksjonene er der og ikke her - at det er enklere å gjennomføre et slikt opplegg med overnatting i oppredd seng og med tre tilberedte måltider til en pris som er overkommelig for mange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Synes ikke man skal henge med hode, for så og la være og ha treff. Bare fordi det kommer litt dårlig tilbakemelding. Synes alle treff er positive, uansett utførelse. Her må man bare ta imot tilbakemeldingene og så ta det med til neste treff man arrangerer. Det blir aldri for mange treff Hvis jeg skulle hatt treff, så hadde det vært en ide og ha inn-sjekking med registrering, samt at man kunne tatt bilde av alle i samme slengen. Og gitt ut et lite skriv med programm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Hva med felles tur til ringen, innom bmw museet og litt alpe kjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Vurderte å foreslå det jeg også! I`m in! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Hva med felles tur til ringen, innom bmw museet og litt alpe kjøring? Den er jeg helt 100% med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Hva med felles tur til ringen, innom bmw museet og litt alpe kjøring? Det har jeg tenkt på lenge, blir så fort skuta er på veien regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Da har vi et mål, bare å legge en plan da Hvem har erfaring og lyst til å være leder for dette prosjektet da? Kansje vi må lage en ny tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Jeg har ikke tid eller økonomi til dette før sommeren 2012. Og da snakker jeg om 3 ukers ferie og masse kjøring nedover europa i min gode gamle e28. blir nok sammen med noen kompiser med andre bilmerker også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 aaah...sjuern på alpe-tur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 I 2012 har vel økonomien min rehabilitert seg og jeg har da garantert BMW igjen. If that's the case, I'm in! Hadde vært rått å dratt nedover med en liten BMW-kolonne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Ja en slik tur vil jo selvsagt koste litt kroner, men det trenger ikke bli så ille heller. Dog dyrere enn en sydentur blir det jo før vi har kommet til første landegrense... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Men så vil jeg påstå å si at en tur nedover til ringen og alpene er ett mye bedre enn 2 uker du såvidt husker i syden, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Dog dyrere enn en sydentur blir det jo før vi har kommet til første landegrense... Men for de av oss som bor et stykke unna det sentrale østlandsområdet er det liten forskjell på om reisen begynner med turen til charterflyplassen, eller til svenskegrensen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Å kalle det suksess var vel litt VEL fra min side da men. Poenget var jo at vi møttes, å tok kjøreturen. Været derimot var ikke på våres side. Tenker nok at det hadde vært en go del mer vellykket treff visst det var opphold å sol. Men lurer litt på hva folk forventer av et slikt ''lite'' treff. Halvnakne babes med champangne? Planen var å møtes å kjøre en felles kjøretur. Treffet var vel, ikke som jeg vet, opplagt til så mye annet. Dem som skal sutre over den minste ting treng ikke å møte opp da, så enkelt er det! Hva med å bidra litt istedet? Jeg vil nok gå inn for å prøve å få til en kjøretur innover til Geiranger iløpet av sommeren. Hadde vært kjekt visst folk slengde seg med, men kjører en tur åleine også jeg Denne turen vil ant komme inn under BMWCCN Møre og Romsdal tråden: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=148945 Sytepaver, grineunger å tøffinger med uvettig kjøring ønskes ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå