Gå til innhold

Trollstigentreffet 2010

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ikke selve kjøringen som er orgasmisk for meg, mer glad i det sosiale, utveksle seriøse og useriøse meninger, ta bilder, ta seg en øl etc...

Det er vel det jeg og winchester er inne på - og som er motivasjonen for mange utenlandske klubber på roadtrip i Norge:

Dagen starter med frokost på hotellet, så ut for å kjøre med innlagte sightseeinger, besøk, pauser,lunch osv før man kommer fram til dagens bestemmelsessted med fellesmiddag.

Fordelen med å legge en slik tur til det mere sydlige Europa enn Norge, er - ved siden av at mange av de store bilrelaterte attraksjonene er der og ikke her - at det er enklere å gjennomføre et slikt opplegg med overnatting i oppredd seng og med tre tilberedte måltider til en pris som er overkommelig for mange. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke man skal henge med hode, for så og la være og ha treff. Bare fordi det kommer litt dårlig tilbakemelding. Synes alle treff er positive, uansett utførelse. Her må man bare ta imot tilbakemeldingene og så ta det med til neste treff man arrangerer.

Det blir aldri for mange treff :D

Hvis jeg skulle hatt treff, så hadde det vært en ide og ha inn-sjekking med registrering, samt at man kunne tatt bilde av alle i samme slengen. Og gitt ut et lite skriv med programm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kalle det suksess var vel litt VEL fra min side da men. Poenget var jo at vi møttes, å tok kjøreturen. Været derimot var ikke på våres side. Tenker nok at det hadde vært en go del mer vellykket treff visst det var opphold å sol.

Men lurer litt på hva folk forventer av et slikt ''lite'' treff. Halvnakne babes med champangne?

Planen var å møtes å kjøre en felles kjøretur.

Treffet var vel, ikke som jeg vet, opplagt til så mye annet.

Dem som skal sutre over den minste ting treng ikke å møte opp da, så enkelt er det!

Hva med å bidra litt istedet?

Jeg vil nok gå inn for å prøve å få til en kjøretur innover til Geiranger iløpet av sommeren. Hadde vært kjekt visst folk slengde seg med, men kjører en tur åleine også jeg ;)

Denne turen vil ant komme inn under BMWCCN Møre og Romsdal tråden:

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=148945

Sytepaver, grineunger å tøffinger med uvettig kjøring ønskes ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...