Gå til innhold

Trollstigentreffet 2010


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men lurer litt på hva folk forventer av et slikt ''lite'' treff. Halvnakne babes med champangne?

Planen var å møtes å kjøre en felles kjøretur.

Treffet var vel, ikke som jeg vet, opplagt til så mye annet.

Du vet, selv om du arrangerer treff med halvnakne babes og champagne, kommer det til å være noe som klager på at babene var sure og champagnen var flat. Jeg lurer på om det er for sånn klaging internett ble oppfunnet. :?

Så langt ser det ut til at det finnes to typer treff: Ett der treffdeltagerne klager over at det ikke er lagt opp til noe program, og de bare blir stående og sparke småstein. Det andre der arrangøren klager over at ingen av de oppmøtte er interesserte i å delta i konkurranser o.l. og bare står og sparker småstein i stedet. Rart det der.

Det bør ikke være veldig vanskelig å møtes litt uformelt og så ta en felles kjøretur.

Jeg vet f.eks. at Folkevognklubben har lignende treff der de også leier seg inn på en campingplass i Valldal der de griller utover kvelden. Tror t.o.m. noen der har investert i et partytelt slik at de kan grille selv om det regner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært i regi av bmwccn de 2 tidligere trollstigen turene, men av ildsjelen Knut her på forumet.

Men det kan se ut til CCN M&R kommer til å arrangere i år muligens ja..

Men jeg anbefaler deg å melde deg inn i CCN allikavel jeg, du får da nytte av en del rabatter og være med på landstreff på Rudskogen og Våler + man blir kjennt med masse hyggelige folk med samme interesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...