Arild G. Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 jeg kommer nok til å stille i år også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Iår har jeg faktisk fri og ingen planer.... kanskje jeg skulle tatt turen fra drammen? hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 ja det skal du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Regner med at jeg stiller i år også Problemet er at det er Ingenting-konsert kvelden før hehe..... Men jeg skal vel få det til likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Gode gamle Ingenting Var på fylla sammen med dem eter en konsert her inne i 91, syke mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Vi er 2-3 med BMW fra Bjorli/Lesjaskog som kanskje tar oss en tur, skal sjekke med noen folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Gode gamle Ingenting Var på fylla sammen med dem eter en konsert her inne i 91, syke mennesker Ja de gutta er ikke tamme nei Hehe.. Men det er vel det som gjør dem så geniale også hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Hva skjer med overnatting osv for oss som kommer langveisfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Ja det var også en ting jeg var tenkt nevne. Åndalsnes Camping har et stort område som man kunne gått sammen om, så kunne man tatt en liten privat sammenkomst på kvelden. Ring 71 22 16 29 for å booke plass eller hytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Jeg reiser sannsynligvis alene, så jeg kan gjerne dele hytte med noen. Mulighet for at du organiserer dette med hytter osv? Jeg kan gjerne forhåndsbetale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Har i grunn allerede altfor mye å gjøre, men du kan jo høre med noen av de andre som skal opp, Clerion og 316 skal jo ta turen blandt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Da ser det ut til at jeg og samboern kommer i vår E39. og en kompis med sin e36 cab Skal sjekke om det er noe ledig på campen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Kjempegreier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Da var det ordnet med fri fra jobb, og dama har også fri Ser ut som det blir tur på oss da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Bimmerking. Hvor spiller Ingenting helst? de skal på vega i ålesund 29 juni, men det er jo en tirsdag:( Det akn bli enstygg onsdag for go si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå