Gå til innhold

Trollstigentreffet 2010

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres bra ut! For jeg må selvfølgelig rekke ett bryllup utpå kveldinga i år også!

Så i år satser jeg på å bli med resten av gjengen opp stigen :wink:

Var kjedelig å møte de andre på vei opp i fjor, da jeg var på vei ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg også :D Har bestilt hytte på campingen på Åndalsnes for lørdag :D

Så da blir det til å pakke 7'ern full av kjærring, unge og div. utstyr å dra nedover på treff!

Da snakkes vi... Tru om vi blir naboer?

Du har 14cm som jeg også skulle hadd på min E38, uansett så er E38 konge :)

Den eksterne skjermen streika i dag, "baklyset" i skjermen tenner ikke, så man ser nesten ikke bildet. Trur det må ordnes ja, ellers blir det kjedelig for jentungen å sitte i baksete i 4 timer uten film :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir sikkert naboer da ja :D Vi har også leid en av di 50kvm hyttene :D Kommer ikke før på lørdag vi da.

Kjekt med 14 cm ekstra plass bake ja, men det er det bare hun på 9mnd. som får gleden av. Hehe. E38 er uansett flotte familiebiler :D Blir vel litt e38 prat i løpet av helgen da tenker jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, godt at noen her inne tipset meg om dette treffet :D

Jeg skal opp til Valldal og valse bilen på lørdag, er der vel ca 13.00 tiden og skal valse noen timer. Så da rekker jeg ikke treffet kl 12.00 :?

Men vurderer nå STERKT å reise fra Bergen fredags ettermiddag og campe på den campingplassen. Noen som vet om det er ledige plasser eller har 2 plasser til overs?

Kunne jeg jo ha valsa lørdag formiddag og fått med meg treffet med nye felger på :D

Noen andre fra Bergen/Hordaland/Rogaland som kjører oppover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw power, ja vi (meg og en kompis i hans z3) regner med å kjøre fra arenum rundt 16-17tiden på fredag. Vi har desverre ikke plass til deg hverken i bilen eller i leiligheten vi har leid. Jeg forsto det slik at den var 2manns. Det er vel alltid noen muligheter som dukker opp etterhvert. For alt jeg vet er det sikkert mulig at du får deg en felt seng på rommet vårt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw power, ja vi (meg og en kompis i hans z3) regner med å kjøre fra arenum rundt 16-17tiden på fredag. Vi har desverre ikke plass til deg hverken i bilen eller i leiligheten vi har leid. Jeg forsto det slik at den var 2manns. Det er vel alltid noen muligheter som dukker opp etterhvert. For alt jeg vet er det sikkert mulig at du får deg en felt seng på rommet vårt..

Bilen tar jeg med meg selv,hehe.. Derfor jeg skal opp der, skal valse bakskjermene for å få plass til nye felger.

Får ringe campingen å sjekke om det er noe ledig om vi kjører på fredagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går tok den eksterne skjermen kveld, levert den inn til reprasjon, men sånt tar jo tid...

Så jeg måtte på shopping i dag, ble ikke bare en skjerm men to, og enda mer havnet det i handlekurven. Nye trådløse hodeklokker, H7 xenon lys, nye canbus led parklys, nye canbus led skiltlys, 12v sigartenner-uttak (skal ha en i bagsjerom), nytt 12v uttak i baksetet (det nye støpselet til skjermene ville ikke sitte inni det orginale) og Kitty Kat godluktsbamse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...