316 Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Ja, den gikk akkurat inn i garasjen. Har mange flere bilder, men fant disse i går. Dere kjenner vel igjen bilen regner jeg med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 hmm...gamle minien deres? haha hmm...damn den var svææær :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Relativt svær ja! Bedre kjent som Vazelinabilen ! Fra julekalenderen på TV2 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Åja...sånn hvitmanns underholdning....hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Den vet jeg hvem som eier nå, om det er det eksemplaret som ble brukt i julekalenderen? Den har blitt ræggær bil i Fredrikstad dessverre, så den ser helt jævlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Den vet jeg hvem som eier nå, om det er det eksemplaret som ble brukt i julekalenderen? Den har blitt ræggær bil i Fredrikstad dessverre, så den ser helt jævlig ut Ja, det er det eksemplaret ja. Stakkar... Uffda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Åja...sånn hvitmanns underholdning....hmm.. Hvis den kommentaren her har gått andre veien, så hadde du gått av flettene Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Den kommentaren kom i samsvar med diverse "fetter hater e30" kommentarer i tulletråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå