Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller like lurt at det ligger ute på nettet for almenheten ^^

Youtube, og ikke minst andre slike nettsted, har vel kanskje fått mange "kloke" til å prøve ting de egentlig ikke burde, hvis dere skjønner :P

Ble vel egentlig veldig OT dette :b

Skrevet

Det der funker ihvertfall ikke på min e34... virker som det er 2 måter å låse e34en på. Vrir jeg litt så låses bilen, men jeg kan åpne ved å dra opp låsepinnen. Vrir jeg låsen helt om med nøkkel funker ingenting. Verken dørhåndtak eller låsepinne.

Skrevet

Deadlock regner jeg med at det er på E34 :) Er dette på Opel Senator og, du kan låse den på vanlig måte(første hakk på dørlås) for å legge inn deadlock vrir du låsen 90 grader og vips, det klikker i en haug med releer og bilen legges død. Ikke er det mulig å få opp låsepinnene og all strøm i bilen slukker. Tror også radioen mister hukommelsen(pga. strømbrudd).

Skrevet

de var ikkje tilfelle på ein e 34 eg hadde, var ikkje nåke deadlock :P Eg skulle sveise på ein e 39, tok av batteriet som låg i bagasje rommet og slengte igjenn luka :P fant ut at det var elektrisk lås i luka... sedan og stålvegg mekkom bagasje rom og coupe :P Fekk den opp med å sette på eit batteri på ladepolane i motorromm :D

• 2 weeks later...
Skrevet
Deadlock regner jeg med at det er på E34 :) Er dette på Opel Senator og, du kan låse den på vanlig måte(første hakk på dørlås) for å legge inn deadlock vrir du låsen 90 grader og vips, det klikker i en haug med releer og bilen legges død. Ikke er det mulig å få opp låsepinnene og all strøm i bilen slukker. Tror også radioen mister hukommelsen(pga. strømbrudd).

Det ang stereon er ikke tilfelle her iallefall.. :P Ser ikke grunnen til å koble minnets 12v gjennom dørlåsene om det engang er mulig..... hehe

Skrevet

Er jo deadlock på E36 også, iallefall min...aner ikke om det er standard.

Det sies at man skal låse to ganger for at den skal aktiveres, men min går på ved første låsing.

Skrevet

Er ganske sikker på at deadlock som dere kaller det er standard på nyere bmwr.. Det fungerer ikke ved første låsning, det fungerer ved at du drar nøkkeln ytterligere rundt etter den er låst..... så veit vi det :P

Skrevet
joda er deadlock på min og hvor vinduene går opp hvis de er nede, MEN jeg har aldri brukt deadlock.

Synd ikke deadlock fungerte med fjernlåser'n!

Den gjør det på min.

Skrevet

gamle biler er helt forferdelig..for noen år siden fant jeg å en kompis ut at vi kunne låse oss inn i hverandres e30'r med våres nøkler.men litt positivt kom ut av det når bilen låste meg ute å jeg fikk bare kompisen til å komme å låse opp med hanness nøkkel.hehe.. :shock:

en annen ting..da jeg gikk vk1 kjøretøy brukte jeg og en annen kompis å eksperimentere med biler..(vi fikk flere biler fra huggern til å skru på) for artighetsskyld tok vi en konkuranse om hvem som kom seg inn i en bil først og hvor lang tid vi brukte.jeg vant 8) da jeg kom meg inn i bilen på 8 sekund og han brukte rundt 20 sekund :roll: dette var uten å lage noen merker,vi bare dirket noe ned i listen..etter dette bestemte jeg meg for alarm på bilene mine :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...