bmw530i Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 hei jeg har litt lyst å koble opp en helt enkel startknapp i bilen min. åssen er dette å koble opp? noen som har gjort dette? er snakk om en bmw e46 sedan 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 ingen? noen som har koblingskjema hvor det må kobles inn eller en beskrivelse? kobles det liksom inn på tenningsnøkkelen eller med starteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Det letteste er vel å koble via tenningen. F.eks skjøte ledningene som er til starter og koble de til egen knapp. Må vel bli sånn at du først vrir om nøkkelen for å sette på tenning, og så trykke på bryter for å starte. Husk å bruke trykkbryter som kobler fra når du slipper. Prøv å finne opplegget til elektronikken her et sted: http://spaghetticoder.org/bmw/wds/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeot Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Dette er ganske enkelt, men er nok lurt å finne en tegning på tenninga så du vet hvilke ledninger du skal rote med;) har gjort dette et par ganger og er tre ledninger som skal brukes.. gul,svart og rød hvis ikke jeg tar feil. to av de skal kobles sammen for at tenninga skal gå på, så skal den tredje kobles til slik at bilen tenner;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 noen som ahr gjort dette på e46? litt lettere å vite hvor jeg skal koble inn kobler jeg bare inn en plass på tenninga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 På en standard e46? Sorry at jeg bryr meg, men er ikke det litt unødvendig? For fin bil til slikt jall spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Søk på forumet til e46fanatics.com Vet det er flere som har montert startknapp hvor sigarettenneren sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 blir ikke så jalla hvis man gjør det ordentlig, tenker jo ikke bare ha en knapp slengans skal monteres ordentlig i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå