Gå til innhold

E90, E91, E92 og E93 3-serie-tråden


codex
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå sittet å leita på nettet i timesvis etter samme feil som eg har. Og det virker som viss det er frm-modulen som er defekt så vil det komme melding om at ei pære har gått, men alle pærer lyser som dei skal. På min bil er det jo faktisk ei pære som ikkje lyser. Begynner å lure litt på om det kan være ledningsbrudd ein plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett problem med lyktespyleren på høyre side foran ikke trekker seg helt inn etter å ha vært i bruk. Noen her som vet hva dette skyldes, evt hva jeg kan gjøre? Bilen er forresten en E92..

Kjøpte E92 her om dagen jeg og, merket det samme. Høyresiden trekker seg ikke inn etter spyling, lett å dytte inn men utrolig irriterende. Kjenner også en annen som har E92 som har akkurat samme problemet, høyre side der og, feil på alle E92? :lol:

Har nøyaktig samme problem, bare på venstre side :mrgreen: Spyler som den skal, men blir stående oppe ca 3-4 cm. Går fint an å dytte ned resterende. Sinnssykt irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg har FK justerbart på en 318 D 91 og syns det er for stivt og dårlig å kjøre med.

Noe tips på hva som er bra, bør ikke være justerbart, men må senke litt, og god komfort. :D

Selge nåværende senkesett da?

Ja, men først må jeg finne noe erstatning til disse.

Ingen som har noen tips ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har FK justerbart på en 318 D 91 og syns det er for stivt og dårlig å kjøre med.

Noe tips på hva som er bra, bør ikke være justerbart, men må senke litt, og god komfort. :D

Selge nåværende senkesett da?

Ja, men først må jeg finne noe erstatning til disse.

Ingen som har noen tips ?

anebfaler deg å kjøre med Bilstein B8, ikke for stivt men stivt og behaglig samtidig, Min bror har M-sport og dette er for stivt for meg iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...