Jordfræsar Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Jeg har m-sport nå og det er ikke for stivt! Supersport black evolution var stivere da den var mer senka. Men komforten var ikke noe å klage på synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Jeg har m-sport nå og det er ikke for stivt! Supersport black evolution var stivere da den var mer senka. Men komforten var ikke noe å klage på synes jeg. Så jeg kan godt gå for supersport black evelution på touringen uten at min bedre halvdel blir altfor sinna? Kjører med spax på E39'en, men det mener hun er for stivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Jeg har m-sport nå og det er ikke for stivt! Supersport black evolution var stivere da den var mer senka. Men komforten var ikke noe å klage på synes jeg. Så jeg kan godt gå for supersport black evelution på touringen uten at min bedre halvdel blir altfor sinna? Kjører med spax på E39'en, men det mener hun er for stivt. Vanskelig å si om det blir godkjent av dama Men var vel sportslig stiv men tok dumper fint mener jeg å huske. Vet ikke hvor mye du skal senke? Hadde vært fint å høre de andre som har settet om hva de mener. Du kan også ringe parts and retards. Tror de har solgt en god del. Men i den prisklassen hadde jeg nok handla det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Hva koster sånn ca et lsiik sett da? Spax senke settet kostet vel en 10-12 tusen, det er høydejusterbart og hardhets justerbart. Jeg liker å senke bilen slik at akkuratt dekket viser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Jeg mener det kosta rundt 6000. Bimmers rabatt og mulig det var en kampanje. GS var altfor dyre husker jeg. Lå vel 2500 over. For 10-12 hadde jeg handla f.eks bilstein. Black evolution er kun justerbart. Men anbefaler å ringe p&r eller sende PM til polardego. Han har vel råd å gi spør om han kan gi deg et tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harlex Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Har akkurat kjøpt meg en e91 dat. Har hatt mange biler men dette er min første BMW. Har i den forbindelse endel spørsmål.... F.eks. Hvordan finner jeg betegnelsen på motoren min og girkassen?????? Leser endel god info om både motorer og girkasser men klarer ikke plassere min når det kun refereres til noen bokstaver og tall. Av planer med bilen har jeg ny eksos... Har sett litt på de supersport anleggene.. Er det noen som har noen linker til ferdig monterte anlegg så er det greit. Det er jo 20-30 endestusser å velge mellom på eksosen.... Ellers så blir det oppgradering av lydanlegget innen kort tid. Blir nok alpine upgrade kitet samt nye sub-er. Tuning har allerede blitt gjennomført Ellers så søker jeg selvfølgelig inspirasjon for andre upgrades her på forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Hva er dine tall? Så kan vi bruke det som et eksempel. Har du en 318, 320, 325 f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Har akkurat kjøpt meg en e91 dat. Har hatt mange biler men dette er min første BMW. Har i den forbindelse endel spørsmål.... F.eks. Hvordan finner jeg betegnelsen på motoren min og girkassen?????? Leser endel god info om både motorer og girkasser men klarer ikke plassere min når det kun refereres til noen bokstaver og tall.Av planer med bilen har jeg ny eksos... Har sett litt på de supersport anleggene.. Er det noen som har noen linker til ferdig monterte anlegg så er det greit. Det er jo 20-30 endestusser å velge mellom på eksosen.... Ellers så blir det oppgradering av lydanlegget innen kort tid. Blir nok alpine upgrade kitet samt nye sub-er. Tuning har allerede blitt gjennomført Ellers så søker jeg selvfølgelig inspirasjon for andre upgrades her på forumet... modell betegnelse og årstall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harlex Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 320dat 2006 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Du har nok en M47TU2D20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 noen flere som plages med at AE pærene ryker i ny å ne? lurer på om jeg har skiftet 5 pærer på 1 år... kina led though.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinand94 Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 noen flere som plages med at AE pærene ryker i ny å ne? lurer på om jeg har skiftet 5 pærer på 1 år... kina led though.. har kjøpt AE pærene mine på ebay, men har ikke hatt noe problemer med de enda! funker meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Utenom pris, er det mye forskjell på e91 330xda før og etter facelift? Noen kjente feil å mangler?? Mvh roar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 har ett "problem" med lyktene på min. venstre framlys vibrerer. har aldri giddet å sett no på det skal jeg være helt ærlig men flere som har dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 e91 - bakruta går ikkje opp, og vindusvisker bak funker ikkje, spyleren funker. noen som har vert borti dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå