Gå til innhold

E90, E91, E92 og E93 3-serie-tråden


codex
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har m-sport nå og det er ikke for stivt! Supersport black evolution var stivere da den var mer senka. Men komforten var ikke noe å klage på synes jeg.

Så jeg kan godt gå for supersport black evelution på touringen uten at min bedre halvdel blir altfor sinna? :) Kjører med spax på E39'en, men det mener hun er for stivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har m-sport nå og det er ikke for stivt! Supersport black evolution var stivere da den var mer senka. Men komforten var ikke noe å klage på synes jeg.

Så jeg kan godt gå for supersport black evelution på touringen uten at min bedre halvdel blir altfor sinna? :) Kjører med spax på E39'en, men det mener hun er for stivt.

Vanskelig å si om det blir godkjent av dama ;) Men var vel sportslig stiv men tok dumper fint mener jeg å huske. Vet ikke hvor mye du skal senke?

Hadde vært fint å høre de andre som har settet om hva de mener. Du kan også ringe parts and retards. Tror de har solgt en god del. Men i den prisklassen hadde jeg nok handla det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det kosta rundt 6000. Bimmers rabatt og mulig det var en kampanje. GS var altfor dyre husker jeg. Lå vel 2500 over.

For 10-12 hadde jeg handla f.eks bilstein. Black evolution er kun justerbart. Men anbefaler å ringe p&r eller sende PM til polardego. Han har vel råd å gi ;) spør om han kan gi deg et tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kjøpt meg en e91 dat. Har hatt mange biler men dette er min første BMW. Har i den forbindelse endel spørsmål.... F.eks. Hvordan finner jeg betegnelsen på motoren min og girkassen?????? Leser endel god info om både motorer og girkasser men klarer ikke plassere min når det kun refereres til noen bokstaver og tall.

Av planer med bilen har jeg ny eksos... Har sett litt på de supersport anleggene.. Er det noen som har noen linker til ferdig monterte anlegg så er det greit. Det er jo 20-30 endestusser å velge mellom på eksosen.... Ellers så blir det oppgradering av lydanlegget innen kort tid. Blir nok alpine upgrade kitet samt nye sub-er. Tuning har allerede blitt gjennomført :wink:

Ellers så søker jeg selvfølgelig inspirasjon for andre upgrades her på forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kjøpt meg en e91 dat. Har hatt mange biler men dette er min første BMW. Har i den forbindelse endel spørsmål.... F.eks. Hvordan finner jeg betegnelsen på motoren min og girkassen?????? Leser endel god info om både motorer og girkasser men klarer ikke plassere min når det kun refereres til noen bokstaver og tall.

Av planer med bilen har jeg ny eksos... Har sett litt på de supersport anleggene.. Er det noen som har noen linker til ferdig monterte anlegg så er det greit. Det er jo 20-30 endestusser å velge mellom på eksosen.... Ellers så blir det oppgradering av lydanlegget innen kort tid. Blir nok alpine upgrade kitet samt nye sub-er. Tuning har allerede blitt gjennomført :wink:

Ellers så søker jeg selvfølgelig inspirasjon for andre upgrades her på forumet...

modell betegnelse og årstall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...