SofaKingFresh Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Lurer på å ta turen til Fredagen. Få dem til å sjekke om det kan være katalysatoren, siden dem har skifta kamaksel sensoren. Kjipt å kjøpe dyr bil, og få feil med en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 ja, det er veldig kjedelig. husker når jeg henta min i sommer.. kjørte hjem fra bergen til oslo. å skulle starte dagen etterpå. så lyste motorlampa:( faen da var jeg fortvila ass. hehe. så dro jeg å vaska den. å da ble det bort. hadde den på verksted å sjekket å for sikkerthets skyld. men var heldigvis ikke noe:) får håpe det ordner seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunnerM5 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Har en 325d E91 og må si jeg får meg en liten overraskelse når den setter i gang og rense DPF. Stort sett i oppoverbakke med godt pådrag i 4. så merker jeg at effekten gir seg litt og det blir merkbart mer røyk bak bilen. Varer ikke lenge, men må si jeg har stussa litt et par ganger Ellers så er det en vanvittig digg bil til hverdagsbruk, går godt og har ok lyd. Fint å slippe den typiske 4 sylindra diesel lyden. Men etter et utall bensinbiler må jeg si jeg får litt noia når jeg starter den opp etter å ha stått ute i 15 minus ved jobben. Får rett og slett dårlig samvittighet der den står og klakker og klager. Etter å ha kjørt M3 et år blir man jo litt var på lyder, så da er kanskje ikke kaldstart av dieselmotor det hyggeligste hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 skal si meg enig der hehe, men venter alltid ca 1-2 min før jeg kjører bilen min 318d 2006 mod. men hvordan merker man at dpf blir renset?? har ikke merket at den renegerer:S selv om den ble byttet for ca 4000 km siden. noe spes jeg må gjøre for at den ska regnerer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 ser at flere og flere E9x spørsmål dukker opp, så post de gjerne her eller lag den sticky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Kanskje jeg får mer hjelp i tråden her Kan man bytte fra manuel klimakontroll til automatisk ved bytte av konsoll og kode(Autologic) om computeren? Noen i WWW-verdenen sa at dette var mulig, men har ennå en 100% bekreftelse til gode! Takk så meget på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Det går fint ann, men regn med å bruke noen $$, da dette tar tid samt at det koster å gjøre om litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 How much, og hvilke forandringer? Nå må du også si B... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 er usikker på rpris på konsolen samt arbeidet. men gå inn på gs så søker du bare p ådelenr der, og der får man fort svaret på hva auto klima panel koster. ellers er ebay.de din venn:) handlet M-sport fangere komplett til 8000 kr;) ferdig lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Joda, enheten koster 1500 Nkr. Kodinga kan vel gå på en 30 minutter som da koster 600kr. Men jeg har bare hørt at dette er alt som trengs. Men er det virkelig så enkelt, eller må andre ting også gjøres? M-sport settet ja Nice! Bilder? Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 noen her inne med BMW navigation? kan nevne at jeg har endel kopier av BMW DVD Road Map Europe Professional 2011 selges billig. har endel kopier så kom med bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Hvorfor er denne tråden død? Noen av dere noen felgtips til E91 (19"/20"). Kjører med standard vinterfelg, men trenger spacere bak. Noen som vet om en størrelse som passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thamule Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Har Endelig kjøpt bil! 06 modell (produsert seint 05) BMW 330XD automat, stasjonsvogn. Meeeeget fornøgd! Tok eit par bilder etter at eg spylte av bilen i dag. Måtte nesten få spylt rein felgane etter at eg og ein kompis var å leika litt på ein parkeringsplass idag. X-drive er morro! EDIT: Takboksen er veeeldig stor. For stor. Og den skal av. Men har ikkje plass til den akkurat no. Så den får stå på litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Grattis med fin bil med rå motor..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå