Gå til innhold

Trenger hjelp av alle Bimmere til og finne 840 / 850 i Norge

huldra66
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk du den fra klyve i skien? :)

Så en jeg ikke har sett før i området som jeg kan huske.

Skiltnr BR 8xxx0

Så hel og pen ut. Felgene kunne han bytta, men fin bil!

Sladd skiltnr, høflighet ;) Er ikke sikkert eier vil ha skiltnummeret sitt ute på nett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du den fra klyve i skien? :)

Så en jeg ikke har sett før i området som jeg kan huske.

Skiltnr BR 8xxx0

Så hel og pen ut. Felgene kunne han bytta, men fin bil!

Sladd skiltnr, høflighet ;) Er ikke sikkert eier vil ha skiltnummeret sitt ute på nett

Hei har den på lista og han har lagt ut bilder tidligere selv også :)

Bilen er i god stand og er spesiell en 5,4 liter ( M73 motor ) med SONDERLACKIERUNG (490)

Det der med sladding av skiltnummer skjønner jeg ikke helt , kan jo ikke vise seg utendørs med bilen viss en er redd for att noen skal se skiltet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladding av skiltnr kan være av høflighet, men pokker meg ta. Det finnes en grense!

Ja, så ut som en fin bil :)

Men som sagt, har du fått info om den 850csi som stod i Skien? Som tidligere nevnt på forrige side.

Nei 850CSI fra skien er fortsatt ett mysterium, trenger ikke være en ekte CSI da jeg har sett flere badge tunede 850'er

Men dukker vel opp etterhvert , det kommer en og annen ny innimellom + nye bilder på de som jeg allerede har

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Fersk eier av en 1990 BMW 850IA med kompressor her :D Den er Mauritius blå og ble hentet i går. Den skal shines opp, så legger ikke ut bilder helt enda, og dessuten så dassregner det her på Klepp :evil:

Tipper du har den i databasen, men det finner vi ut av. Skulle gjerne hatt kontakt med både deg Huldra66 og også Egil Sandvik, så fint hvis dere kan sende meg en PM med mobilnr :)

Hilsen Svein Inge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Fersk eier av en 1990 BMW 850IA med kompressor her :D Den er Mauritius blå og ble hentet i går. Den skal shines opp, så legger ikke ut bilder helt enda, og dessuten så dassregner det her på Klepp :evil:

Tipper du har den i databasen, men det finner vi ut av. Skulle gjerne hatt kontakt med både deg Huldra66 og også Egil Sandvik, så fint hvis dere kan sende meg en PM med mobilnr :)

Hilsen Svein Inge

Bor du på klepp så er det ikke lange veien nei for ett 8er møte :-)

Er såvidt jeg vet bare en kompressor ( lovlig :twisted: ) den som stod i Stavanger , regner med att det er denne du har kjøpt.

PM kommer med tlfnummer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Hilsen Svein Inge

Du som snappet opp den ja, fin fin bil det :) Var på ønskelisten min den :) Har du sett i vognkortet under "Effekt"? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...