Jay-O Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Fikk du den fra klyve i skien? Så en jeg ikke har sett før i området som jeg kan huske. Skiltnr BR 8xxx0 Så hel og pen ut. Felgene kunne han bytta, men fin bil! Sladd skiltnr, høflighet Er ikke sikkert eier vil ha skiltnummeret sitt ute på nett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Fikk du den fra klyve i skien? Så en jeg ikke har sett før i området som jeg kan huske. Skiltnr BR 8xxx0 Så hel og pen ut. Felgene kunne han bytta, men fin bil! Sladd skiltnr, høflighet Er ikke sikkert eier vil ha skiltnummeret sitt ute på nett Hei har den på lista og han har lagt ut bilder tidligere selv også Bilen er i god stand og er spesiell en 5,4 liter ( M73 motor ) med SONDERLACKIERUNG (490) Det der med sladding av skiltnummer skjønner jeg ikke helt , kan jo ikke vise seg utendørs med bilen viss en er redd for att noen skal se skiltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Sladding av skiltnr kan være av høflighet, men pokker meg ta. Det finnes en grense! Ja, så ut som en fin bil Men som sagt, har du fått info om den 850csi som stod i Skien? Som tidligere nevnt på forrige side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Sladding av skiltnr kan være av høflighet, men pokker meg ta. Det finnes en grense!Ja, så ut som en fin bil Men som sagt, har du fått info om den 850csi som stod i Skien? Som tidligere nevnt på forrige side. Nei 850CSI fra skien er fortsatt ett mysterium, trenger ikke være en ekte CSI da jeg har sett flere badge tunede 850'er Men dukker vel opp etterhvert , det kommer en og annen ny innimellom + nye bilder på de som jeg allerede har Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Da tar jeg turen bortom senere idag og kikker litt Ganske sikker på hvor den står. Så da kan jeg sjekke dette opp for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Da tar jeg turen bortom senere idag og kikker litt Ganske sikker på hvor den står. Så da kan jeg sjekke dette opp for deg! Ta bilder please Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
konsii Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Heisan Fersk eier av en 1990 BMW 850IA med kompressor her Den er Mauritius blå og ble hentet i går. Den skal shines opp, så legger ikke ut bilder helt enda, og dessuten så dassregner det her på Klepp Tipper du har den i databasen, men det finner vi ut av. Skulle gjerne hatt kontakt med både deg Huldra66 og også Egil Sandvik, så fint hvis dere kan sende meg en PM med mobilnr Hilsen Svein Inge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 HeisanFersk eier av en 1990 BMW 850IA med kompressor her Den er Mauritius blå og ble hentet i går. Den skal shines opp, så legger ikke ut bilder helt enda, og dessuten så dassregner det her på Klepp Tipper du har den i databasen, men det finner vi ut av. Skulle gjerne hatt kontakt med både deg Huldra66 og også Egil Sandvik, så fint hvis dere kan sende meg en PM med mobilnr Hilsen Svein Inge Bor du på klepp så er det ikke lange veien nei for ett 8er møte Er såvidt jeg vet bare en kompressor ( lovlig ) den som stod i Stavanger , regner med att det er denne du har kjøpt. PM kommer med tlfnummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 HeisanFersk eier av en 1990 BMW 850IA med kompressor her Den er Mauritius blå og ble hentet i går. Den skal shines opp, så legger ikke ut bilder helt enda, og dessuten så dassregner det her på Klepp Tipper du har den i databasen, men det finner vi ut av. Skulle gjerne hatt kontakt med både deg Huldra66 og også Egil Sandvik, så fint hvis dere kan sende meg en PM med mobilnr Hilsen Svein Inge Du som snappet opp den ja, fin fin bil det Var på ønskelisten min den Har du sett i vognkortet under "Effekt"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Fant den på finn nå, men hvor i huleste ligger kompressoren? finner den ikke på bildene jeg :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Bilde 8 Vis jeg har sett på rett bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Er det den med rød merkelapp på? synes det så ut som dymano jeg men :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Er nok den går jo luftfilter til den Trooor jeg ser dynamoen på bilde 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 hmm... kan stemme det ser iallefall den røde "ringen" som er rundt radiatorer generelt på bilde 7, men må påstå at kompressoren er veldig godt gjemt, så hadde ikke giddi å godkjenne det isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Hehe, bare sjangser her jeg Sant at den kan se ut som en dynamo ja! Nei, bt liker det sikkert ikke, slik som alt annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå