Gå til innhold

Trenger hjelp av alle Bimmere til og finne 840 / 850 i Norge

huldra66
 Share

Anbefalte innlegg

Må bare si dette etter å ha kjørt den litt noen dager......Fantastisk bil!!! Var litt skeptisk når jeg kjøpte den, men hele "feelingen" stemmer 110%! Ok, den bruker sikker 2 liter (minst) på mila, og man kan faktisk se bensinmåleren bevege seg på en tur på 20 km, men who gives a shit når den er så rå! Måtte bare få det ut ;) Ha en fin lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange HVITE et det i norge? Så en når jeg var ute og kjørte med kjerringa igår. Flaks at hu huska skiltnummer. Send meg gjerne en pm :)

En orginal hvit og to opplakkert til hvit, DJ8xxxx nummer på den du så? det er en 5,4 liter Orginal hvit.

Kjørte forbi en rød 850csi inne på en parkeringsplass i Ålesund i dag. I forbifarten la jeg merke til et chrome v12 merke på venstre side av ræva, muligens bbs lm felger og chrome skiltplate.
Bilder ?? Regnummer :)
Så en rød 850 for ikke så lenge siden på Ring 3 i Oslo, mellom Økern og Storo.
Samme her , bilder / regnummer ellers så er det noe vanskelig :D

Men glimrende att så mange tenker på dette til daglig :shock:

Mangler nok bare ca 10 stykker på og ha lista komplett.

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, vet det står en 8X0 i Ålesund , jeg vet ikke om du har adresse på bilene du registrerer men om du kan sjekke med å vite adresse så vet jeg den :) Send pm om du vil ha den :) Bilen er enten mørk blå, svart eller mørk grøn om jeg husker rett . Jeg har egentlig ikke lagt veeeldig stor merke til bilen men vet at den står der.

EDIT: etter å ha sjekka på google streetview (faktisk) så ser jeg at bilen er mørk grøn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[
Kjørte forbi en rød 850csi inne på en parkeringsplass i Ålesund i dag. I forbifarten la jeg merke til et chrome v12 merke på venstre side av ræva' date=' muligens bbs lm felger og chrome skiltplate.:)

Oi, glemte å skrive. Rimelig sikker på at den var RH regga. Mer aner jeg ikke, men skal se om jeg møter på den igjen :P

Bilder ?? Regnummer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange HVITE et det i norge? Så en når jeg var ute og kjørte med kjerringa igår. Flaks at hu huska skiltnummer. Send meg gjerne en pm :)

En orginal hvit og to opplakkert til hvit, DJ8xxxx nummer på den du så? det er en 5,4 liter Orginal hvit.

Det stemmer! DJ 8xxx8. Sjekka opp, og det var en 850 CI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[
Kjørte forbi en rød 850csi inne på en parkeringsplass i Ålesund i dag. I forbifarten la jeg merke til et chrome v12 merke på venstre side av ræva' date=' muligens bbs lm felger og chrome skiltplate.:)

Oi, glemte å skrive. Rimelig sikker på at den var RH regga. Mer aner jeg ikke, men skal se om jeg møter på den igjen :P

Skal være to brilliant røde 850'er med RH skilt men den du sikter til har nok RH17XXX nummer , meget pen bil som stod til salgs for ett par år siden , det er ikke en CSI , men har CSI og v12 merke bak og har full CSI styling.

Bilder ?? Regnummer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...