asv Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Høres korrekt ut, det er jo du som er eksperten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Hvor mange HVITE et det i norge? Så en når jeg var ute og kjørte med kjerringa igår. Flaks at hu huska skiltnummer. Send meg gjerne en pm En av de står i garasjen hos meg viewtopic.php?f=6&t=198854 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmlesinn Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Står en på stinteveien, skilt nr : PC88... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Står en på stinteveien, skilt nr : PC88... PC88XXX er ukjent , send gjerne resten og eventuelt noen bilder på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 Står en på stinteveien, skilt nr : PC88... PC88XXX er ukjent , send gjerne resten og eventuelt noen bilder på PM Takker , nok en på lista som nå teller 114 biler, der vi har chassisnummer på 110 av dem , noe som er en sikker måte og skille bilene da flere er Uregistrert Har og bilder av 5 stykker som vi ikke klarer og identifisere / matche med de som er på lista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 jeg veit at det er 2 stk som ruller i fredrikstad/sarpsborg, har du dem? ene er stasjonert på greåker har jeg sett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 så en blå 8X0 med bbs lm felger i stjørdal i helgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 så en blå 8X0 med bbs lm felger i stjørdal i helgen.. jeg veit at det er 2 stk som ruller i fredrikstad/sarpsborg, har du dem? ene er stasjonert på greåker har jeg sett!! Blir for vanskelig disse er jeg redd , vet stort sett bare hvilken kommune bilen er registert i , men eieren kan alikevel bo andre plasser. Bilder eventuelt regnummer eller navn på eier er det som er lettest og identifisere. Eller slik som Alpina, CSI, eller 840er er letterer med farge da det er så få av dem. En Standard 850i er det mange av i samme farge så vanskelig og skille. Men dere har vel mobil kameraer bruk dem Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Vi har funnet ennå en 850, ganske nyimportert så nå teller lista 115 biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Grønn 850, DK 30775, har du den? Holder til i løten Fant og en 8** i bjerkvik som var kamelon farge, blanding mellom brun orange og bronsje eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Grønn 850, DK 30775, har du den? Holder til i løtenFant og en 8** i bjerkvik som var kamelon farge, blanding mellom brun orange og bronsje eller no Ja har den Grønne på lista , men har ingen bilder av den Den i Bjerkvik er ukjent , men mindre den er på lista med en annen farge fra tidligere , klarer du bilder av denne er det flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Skal se hva jeg kan få til Kanskje jeg kjører en tur i helgen å knipser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Minner om denne tråden Samler på bilder også , så sitter du på bilder av Norske 8ere så vil jeg gjerne ha. Har nå 115 identifiserte 8ere på lista med Chassisnummer , regnummer på de som er registrert og Bilder av vel 105 biler har og en 3 til på lista men er ikke identifisert på chassisnummer. Regner med att det er en 10 stykker til i Norge ?? ser og ut som det blir importert litt enda også av disse. Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Har du denne? Un28884. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Den har han, jeg har rapportert den inn før, og da var den allerede i registeret Tok bilder av en på treff nå i høst, men kan ikke si jeg vet noe om den. Kan se om jeg finner flere bilder om interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå