huldra66 Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Så en svart kjørende forbi jobb nå just med BP070xx på skiltene mener jeg på Kjenner den bilen Svart CSI Nå har ikke jeg lest gjennom hele tråden her, så mulig den er nevnt men det går en rød 850 i Gjøvik traktene med Hamann PG1 og relativt svær hekkvinge Kjenner bilen , men har desverre ikke bilder av denne så ser du den og klarer og knipse så er jeg meget takknemlig Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Denne kommer hvert øyeblikk ut på veien igjen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 så nettopp en mørk rød 850 i åsane(bergen). Hvis jeg ser den igjen skal jeg knipse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Kjørte en blå Alpina B12 med skilt nr Zh26010 ellerno, forbi her i haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Kjørte en blå Alpina B12 med skilt nr Zh26010 ellerno, forbi her i haugesund Ja kjenner godt til han , han var med på Treffet vi hadde i fjor. En av tre stykk B12 coupe Alpina som er i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Aha, så den fra et vindu i fart. Men utifra det korte blikket så den meget rå ut, dekalene og hele pakka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Aha, så den fra et vindu i fart. Men utifra det korte blikket så den meget rå ut, dekalene og hele pakka! Skiltnummer er forresten feil , alt er rett men i feil rekkefølge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Aha, så den fra et vindu i fart. Men utifra det korte blikket så den meget rå ut, dekalene og hele pakka! Skiltnummer er forresten feil , alt er rett men i feil rekkefølge Hehe, derfor jeg skreiv "ellerno" bak. Fikk jo bare pugga det i 5sekunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Terje: Hvor ble 5,7'en i Brokatrot av? Ble den solgt ut av Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Terje: Hvor ble 5,7'en i Brokatrot av?Ble den solgt ut av Norge? Nei den ble heldigvis værende i Norge men fikk ny eier Han kommer på treffet i Sverige i juni , denne bilen ble faktisk omtrukket innvendig hos Alpina for en del år siden. Tror prisen på dette var omtrent 15000Euro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 huldra66: Må si jeg blir imponert over din kunnskap om 840/850 i Norge! Jeg vet ikke hvor lenge du har vært i gamet, holdt på med denne typen bil osv, men det virker som om du har høvelig grei kontroll på hva som befinner seg i landet, og gjerne litt historie om hver enkelt bil! Veldig morsomt og se en slik iver og interesse Vet du hvor mange biler sånn cirka som ikke er kartlagt? Og andre veien, hvor mange som er kartlagt pr dags dato i vårt langstrakte land? Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 huldra66: Må si jeg blir imponert over din kunnskap om 840/850 i Norge! Jeg vet ikke hvor lenge du har vært i gamet, holdt på med denne typen bil osv, men det virker som om du har høvelig grei kontroll på hva som befinner seg i landet, og gjerne litt historie om hver enkelt bil! Veldig morsomt og se en slik iver og interesse Vet du hvor mange biler sånn cirka som ikke er kartlagt? Og andre veien, hvor mange som er kartlagt pr dags dato i vårt langstrakte land? Jørgen Nå har jeg 140 biler på lista , det er flere enn først antatt i Norge da opplysningsrådet for veitrafikk kom tilbake med att det var 105 biler ( på skilt ) Av disse 140 så har jeg bilder ,buildsheets,salgsannonser osv på vel 110 av dem , men har chassisnummer på de aller fleste , mangler faktisk kun chassisnummer på 7 av bilene. Folderen som inneholder bilder , data , annonser, buildsheets på alle bilene er nå oppe i 3200 filer så har temmelig mye data etterhvert Hvor mange er igjen , kan ikke være mange dette da de siste vi fant ble funnet ved hjelp av en innsider i systemet som kjørte en mengde kryssjekker 5 -10 stykker kansje , men de er nok Uregistrerte Ellers så oppfordrer jeg alle til og knipse bilder om de spotter en Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 huldra66: Må si jeg blir imponert over din kunnskap om 840/850 i Norge! Jeg vet ikke hvor lenge du har vært i gamet, holdt på med denne typen bil osv, men det virker som om du har høvelig grei kontroll på hva som befinner seg i landet, og gjerne litt historie om hver enkelt bil! Veldig morsomt og se en slik iver og interesse Vet du hvor mange biler sånn cirka som ikke er kartlagt? Og andre veien, hvor mange som er kartlagt pr dags dato i vårt langstrakte land? Jørgen Har vel noe med at det er han og undertegende som står bak E31 miljøet i Norge, og at vi gjennom vårt engasjement har fått noen tilganger og hjelp som har gjort at vi nå sitter på en temmelig unik database. Skal ikke stikke under en stol at Huldra har gjort det meste av arbeidet med å lage lista, og han sitter på "master" lista. Er utrolig gøy når man i enkelte tilfeller vet mer om bilene enn eierne gjør selv. Det finnes mye Informasjon om E31 på nett om man vet hvor man skal gå. Etter å ha vært aktiv internasjonalt så har man opparbeidet seg en temmelig inngående ekspertise på disse bilene, som flere etterhvert har nytt godt av. E31 miljøet blir aldri som Bimmers, eller BMW klubben, mest fordi de fleste eierne er.... skal vi si godt voksne Og har ganske andre prioriteringer enn de som vanker andre steder. Vi håper det vil bli litt mer liv etterhvert, og vi ser at det er litt i Rogaland pga tettheten av biler, er litt vanskelig siden bilene er veldig spredt over hele landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Terje: Hvor ble 5,7'en i Brokatrot av?Ble den solgt ut av Norge? Nei den ble heldigvis værende i Norge men fikk ny eier Han kommer på treffet i Sverige i juni , denne bilen ble faktisk omtrukket innvendig hos Alpina for en del år siden. Tror prisen på dette var omtrent 15000Euro Flott å høre Bildene fra omtrekkingen av interiøret har jeg sett før på et annet forum, tror det var bimmerforums.com. Forrige eier så dem der også for første gang selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Når/hvor skal treffet foregå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå