huldra66 Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Heisann kjørte på E18 telemark for 30 min siden å fikk øye på denne vet ikke om du har denne, men slenger hvertfall med et dårlig bilde og registeringsnummret og håper det kan være til hjelp registeringsnummer er: LH88622 en grønn 840CI 1993 modell i følge mekonomen, men var rimelig sikker på at det stod 850 bak legg merke til G500 amg som kjører foran. haha! FLOTTERS , der var en til identifisert , stemmer godt med chassisnummer att dette er en 840CI og den er produsert 06/1993 Eieren bor i Stokke , så skal ta kontakt med han 91 biler på lista som er identifisert der vi har bilder og data på de fleste, inkludert buildsheet's. Takker Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Har sett en svart 850 her i Bergen. Den står i fabrikkgaten uten skilter for øyeblikket.Den er vel lettest å kjenne igjen på felgene, men vet ikke hva de heter. Tror det er 5 flate, store eiker som er litt inni felgen hvis du skjønner. Skal se om jeg får tatt et bilde. det tror jeg kan være den gamle til faren min. vi hadde en mauritizius blå 850cia med borbet a mener jeg dem heter? de har vell 5 store nesten flate eiker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Har sett en svart 850 her i Bergen. Den står i fabrikkgaten uten skilter for øyeblikket.Den er vel lettest å kjenne igjen på felgene, men vet ikke hva de heter. Tror det er 5 flate, store eiker som er litt inni felgen hvis du skjønner. Skal se om jeg får tatt et bilde. det tror jeg kan være den gamle til faren min. vi hadde en mauritizius blå 850cia med borbet a mener jeg dem heter? de har vell 5 store nesten flate eiker. Kan du finne ut Regnummer på den bilen?? Kansje det eksisterer noen bilder Interessant Men kan det være denne? SU reg. som er i Bergen Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 tja kan jo se om vi har et bilde av den et sted. vet om en org alpina utgave som går i fenstad i akershus åsså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 tja kan jo se om vi har et bilde av den et sted. vet om en org alpina utgave som går i fenstad i akershus åsså Slenger ut den ene teaseren etter den andre her Det er tre kjente Alpinaer i Norge, hvilken farge og type er det du kjenner til. De fleste B12 Alpinaer som er av E31 er kjent i verden da det er flere som har arbeidet lenge med og identifisere dem ( det mangler likevel noen ) DVS viss det skulle finnes en fjerde i Norge ville det nesten være en sensasjon Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Bumper denne frem i lyset igjen Er jo litt treff og godt vær fremover så kansje noen ser en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 kanskje jeg skal lage et eget E65 register... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 kanskje jeg skal lage et eget E65 register... Det er bare å gå igang lærer mye om biltypen av det. PGA ildsjeler i 8er miljøet i hele verden sies det at 8erene den mest dokumenterte BMW serien som finnes. Nøyaktige data på produksjons nummer, farger, interiør, osv Sjekk link. http://8coupe.com/ http://www.8er.ch Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Tror jeg står over dokumentering...er vel litt for mange e65 til at jeg gidder å etterforske.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Så en rød(?) E31 utenfor FMC i Kongsberg i går, fikk ikke notert reg nr. Den er kanskje dokumentert allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Har ikke ein 8 serie, men har motoren ifra ein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Tror jeg står over dokumentering...er vel litt for mange e65 til at jeg gidder å etterforske.... Faktisk ganske tidkrevende , enda det bare er antatt 115 8ere i Norge Så en rød(?) E31 utenfor FMC i Kongsberg i går, fikk ikke notert reg nr. Den er kanskje dokumentert allerede? Vet om to røde i Kongsberg distriktet , en calypso rød og en hell rot men kan være flere husk vi har ikke funnet alle enda. ta bilder please viss du ser den igjen. Har ikke ein 8 serie, men har motoren ifra ein KJØPTE du den compacen med CSI motor??????? fortell mere Aner du vilke CSI den kom fra????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Kjørte nordover forrige helg etter å ha kjøpt bil, møtte da en 8xx på tur oppover men husker ikke hvor i norge kjørte helt til troms så kan ha vært så mange plasser men var kanskje rundt trondheim. Den var grønn, litt lysere enn mørkgrønn, faktisk ganske fin Tok reg nr men sjekka det når jeg kom hjem og det sto den var avregistrert, kan være jeg blingset med et av tallene men her er nummert LH68822 (mener å huske det var dette det sto, skrev det ned med engang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Kjørte nordover forrige helg etter å ha kjøpt bil, møtte da en 8xx på tur oppover men husker ikke hvor i norge kjørte helt til troms så kan ha vært så mange plasser men var kanskje rundt trondheim. Den var grønn, litt lysere enn mørkgrønn, faktisk ganske fin Tok reg nr men sjekka det når jeg kom hjem og det sto den var avregistrert, kan være jeg blingset med et av tallene men her er nummert LH68822 (mener å huske det var dette det sto, skrev det ned med engang) Ivertfall nesten riktig reg nummer men det er en 840 CIA Barbardosgruen metallic 247 Tok du noen bilder?? , har bare to dårlige på lang avtand av den der. Den bilen var faktisk ukjent for inntil en uke siden. Takker uansett Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå