Mystery Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Prisantydning på e30'n?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Prisantydning på e30'n?? vet ikke helt, kom med bud har liksom ikke tenkt så mye på det, men ikke kom med skambud for selger den ikke for 10 liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 km og bilder av interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 karosseriet har rulla 280. Motor'n som sitter i har rulla mellom 230-250 et sted. fikk litt feil informasjon, han som hadde den før meg sa den hadde gått rundt 200 bare. men har gått mellom 230-250 et sted. Jeg har bare hatt bilen på jobben å pussa den opp, så vet ikke hvem som bytta motor, men er ikke kjørt no særlig etter det, ettersom den har stått stille inne på verkstedet og blitt pussa opp. bilder av interiør glemte jeg å ta på fredag, så kan ta å fikse det i morgen skal sjekke om jeg har noen bilder et sted her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Ca pris...så er budrunden igang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 45-50 tenker jeg, fordet om det er en gammel bil så er den strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Godkjent senka? Emblemfri foran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 Papirer på senkesett følger med eller bilen blir jo kjørt på EU før eventuelt salg, så blir godkjent med senk ja emblemfri foran og bak ja Eneste som mangler som jeg driver med nå, er tilpassing av bakfanger og lakkering av den dette blir også gjort før eventuelt salg - Stefan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Dette er vel det nærmeste man kommer for og se interiøret? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Dette er vel det nærmeste man kommer for og se interiøret? =) hehe, skal legge ut bilder av interiør, har bare ikke fått somla meg til det enda;) hvor har du fått det bildet fra forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 får tak i alt på Facebook vettu =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 haha, sant det Bilen blir sendt på EU på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå