Gå til innhold

- Code13's e46 touring - senket bilen s.8 og vakumpumpeskift


code13
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, men trenger ikke org plastikk deler :) fikk tips om schiedman eller noe om disse kanalene til en billigere peng, så blir nok derfra. Hamann style var ikke helt min stil, men takk for tips :)

og takk for handelen med speila ;) de gjorde seg virkelig iforhold til firkanta orginale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Bør vel ikke senke så mye mer enn 2 cm mer foran enn bak. ...Skal du ha på m3-kopi speil? Isåfall, kan du ikke ta mange (mener ordentlig mange) bilder av hvordan hele prosessen er. Demontering av dørtrekk osv. Hvor kjøper du speil fra?

Hei, lurer på hvorfor ikke mer enn 2cm, har det noe med styring/handling? Fordi jeg tenkte egentlig ca. 50 foran og 10 bak, da blir det ganske lik i hjulbuen/hjul, men ikke helt ned til dekk. Neste vil være ca 60/20 for å gå i ett med dekk (tror jeg, bare målte foran, mente at det var 6cm fra hjulbue kant til toppen av dekk, målte ikke bak - bare tipper)

Etter hva jeg har sett på andre og hørt at andre senker, så pleier det å være 2 cm mer foran enn bak for å få det til å ligge ganske likt foran og bak. Bare derfor jeg tenker ca. 2 cm forskjell. Men jeg har hørt at man ikke kan måle slik det er nå og senke 4 cm for så å være 100% sikker på at den blir 4 cm lavere. Hvis du skjønner? Kan bli forskjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres komplisert ut.... skulle jo vært enkel sak at senkesett senker så og så mange cm fra org. standard. Og at folk kan faktisk måle. jo skjønner hva du sier, men rart at det skal være sånn. Men hvis det er sånn det er så er det sånn det er. :) har tenkt å finne 40/20 senk nå, er ikke mange sett som senker dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har konebilen fått på krom nyrer ikveld... er kjekt med små forandringer. Vet ikke helt hva jeg liker best. Sparer iallfall på carbon nyrene.

DSC_0323.jpg

DSC_0312.jpg

DSC_0304.jpg

DSC_0295.jpg

bilen trenger senk sårt...noen anbefalinger hva jeg burde? bare fjærer? hvis jeg kjøper sett, må jeg også ha kortere stabstag? tenkte på 40/20 senk er passelig for fruen og ungen også om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ja jeg også liker det bedre med krom nyrer på blå bil. Syntes det var veldig fint på sølv bil sist og t.o.m. mattsvart bil - så derfor lurte på om jeg skulle gjøre det igjen. men nå er det iallfall krom igjen :) intill jeg folierer bilen tenker jeg.

Ellers så har bilen fått seg de bremseluft kanalene som manglet. Og idag fikk bilen bilen seg CS splitters. Tok bare ett par raske bilder. Neste blir senk :)

elaq0rorbeen81sk5yt6.jpg

5m5u52kerwehat8f9xuf.jpg

Også har jeg satt inn barnestol bak, fordi jeg har blitt verdens lykkligste far! Ungen kom nå på torsdagskveld :) HERLIGT! Ingenting kan måle seg med den følelsen av å se sin egen unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også har jeg satt inn barnestol bak, fordi jeg har blitt verdens lykkligste far! Ungen kom nå på torsdagskveld :) HERLIGT! Ingenting kan måle seg med den følelsen av å se sin egen unge.

Gratulerer så mye! Det tenker jeg er stas! Er 4 uker til sønnen min er ventet, er veldig spent! Bilen din har virkelig blitt griselekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner! :D Ja det er ren lykke!

og takker for kommentar om bil, høres ut som om jeg gjør ting riktig.

spruddel: passform bilder, er ikke 100% men det er jo uorg. er nokså fornøyd:

pk25j0vjx1ja6mzigqqp.jpg

2brxhy09njsgfz0pvwyy.jpg

og her henta jeg hjem mor og ungen idag, hans første biltur :) :

r8gzxyy1ewj58wts288d.jpg

Richie: takker :) Ja det er mega stas å bli far :) Aldri trodd eller visst hvilke føleleser det innebar. Går ikke ann å fortelle det, du kan bare glede deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...