Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bra det gikk bra!

Utrolig snodig å se at sideruten bak ikke er knust :S

Jeg kan heller ikke skjønne at den ikke er knust :o

Det er jo der alle skadene er ! Men men... mer skryt til BMW det.. De lager ekstremt solide vinduer bak til E36 coupe :applause:

• Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
De ser bare 20 åring med BMW som mistet kontrollen, og de tenker jo at jeg var en idiot som skulle tøffe meg og sladde ut av Shell.. Ikke mange her i Norge som er dumme nok til å gjøre det med rushtrafikken?

Jeg hadde tenkt nøyaktig det samme. Altså, jeg klarer ikke føle med deg her i det hele tatt. Jeg kjører en del på denne veien, og hadde min bil blitt kondemnert på vei hjem fra jobb fordi en jævla råner ikke klarer å ratte en kontra, så hadde jeg blitt utrolig sint på deg. Se bare på den køen du forårsaket, og hvor mange mennesker som ble kraftig forsinket pga deg...Hadde du dempet stereoanlegget og justert setet så hadde du hørt og merket at du fikk hjulslipp.

Skrevet
De ser bare 20 åring med BMW som mistet kontrollen, og de tenker jo at jeg var en idiot som skulle tøffe meg og sladde ut av Shell.. Ikke mange her i Norge som er dumme nok til å gjøre det med rushtrafikken?

Jeg hadde tenkt nøyaktig det samme. Altså, jeg klarer ikke føle med deg her i det hele tatt. Jeg kjører en del på denne veien, og hadde min bil blitt kondemnert på vei hjem fra jobb fordi en jævla råner ikke klarer å ratte en kontra, så hadde jeg blitt utrolig sint på deg. Se bare på den køen du forårsaket, og hvor mange mennesker som ble kraftig forsinket pga deg...Hadde du dempet stereoanlegget og justert setet så hadde du hørt og merket at du fikk hjulslipp.

:roll: ? Skjerp deg a... Dust.

Skrevet

Takk for omtanken, setter veldig pris på det...

Man er ikke en "jævla råner" selvom man mister grepet på våt vei(som i tillegg heller ganske bra til siden, men det vet du vel, siden du kjører der en del). Skrudd ned stereoanlegget blir litt vanskelig. Ettersom jeg ikke hadde CD-spiller engang(eller noen form for radio/musikk)... Litt stressa og skulle fort hjem er årsaken til at det glapp og jeg ikke var klar over det..

Men takk for omtanken.. kødd!

Skrevet

Offff, er munnen raskere enn hjernen nå?? #-o

Det kan være litt lurt å tenke seg om to ganger før man skriver slik. Våt veibane er faktisk ikke til å spøke med. Å si at en jævla råner ikke kan klare å ratte en kontra sier vel mer om din generelle peiling på kjøring. Kan gi deg et eksempel på våt veibane: Vi kjørte en gjeng til Våler i 2004, alle biler med godt voksne sjåfører. Kom inn til en rundkjøring i 7-8 tia på morgenen, og de to bilene forran bilen jeg satt i snurret i den rundkjøringa! Rundkjøringen var stor, og traffiken var jevn. Tipper rundt 40-50km/t. Det kunne ingen av oss forrutse, og etter vi hadde fått kjørt ut av rundkjøringen så kom det en bil til og nesten gjorde samme bommen. Det har over hodet ingenting med stereoanlegg eller hvor høyt/lavt setet i bilen sitter. (kan nevne at begge bilene hadde nye dekk rundt om )

Så skriver du videre at mange mennesker må stå i kø å vente pga hans uhell. Hva om du selv hadde blitt utsatt for slik da?

Nei, pass munnen din litt før du kommer med slike påstander. Fordi om du kanskje både kjenner veien der og kanskje forholdene så går d an å være uheldig!!!!

Skrevet

Offff, er munnen raskere enn hjernen nå?? #-o

Det kan være litt lurt å tenke seg om to ganger før man skriver slik. Våt veibane er faktisk ikke til å spøke med. Å si at en jævla råner ikke kan klare å ratte en kontra sier vel mer om din generelle peiling på kjøring. Kan gi deg et eksempel på våt veibane: Vi kjørte en gjeng til Våler i 2004, alle biler med godt voksne sjåfører. Kom inn til en rundkjøring i 7-8 tia på morgenen, og de to bilene forran bilen jeg satt i snurret i den rundkjøringa! Rundkjøringen var stor, og traffiken var jevn. Tipper rundt 40-50km/t. Det kunne ingen av os forrutse, og etter vi hadde fått kjørt ut av rundkjøringen så kom det en bil til og nesten gjorde samme bommen. Det har over hodet ingenting med stereoanlegg eller hvor høyt/lavt setet i bilen sitter.

Så skriver du videre at mange mennesker må stå i kø å vente pga hans uhell. Hva om du selv hadde blitt utsatt for slik da?

Nei, pass munnen din litt før du kommer med slike påstander. Fordi om du kanskje både kjenner veien der og kanskje forholdene så går d an å være uheldig!!!!

:applause:

Skrevet

Hvor har du gjort av vettet ditt? :stupid:

Skrevet

Kondolerer. Veit hvor lett det er å få hjulspinn med M3, men undrer meg likevel litt over at du ikke merket det. Sier ikke at det ikke er tilfelle, men at du er helt helt uskyldig er jeg litt kritisk til å tru på. Selv med m3 skal det litt pådrag til for å plutselig spinne. Og ja, jeg har nok km bak rattet på e36 m3 til å uttale meg om akkurat det. Men jeg var ikke der, så ikke meninga å sette deg i noe dårlig lys, eller tråkke deg på tærne.

Edit; Hadde vel tenkt samme tanken som Werther hadde jeg kjørt forbi ulykkesstedet uten å vite hva som var fakta.

Skrevet

Greit nok.. Skjønner tvilen deres. Men var nettopp ferdig etter første dag på jobben og skulle hjem fort, så det ble som det ble.. Trenger da ikke overbevise noen her inne om hva som var tilfelle.. Men jeg håper virkelig ikke dere tror at jeg skal tøffe meg i rushen og drifte ut av Shell. Så dum er jeg faen ikke..

Og.. nei, det er ikke mye gasspådrag som skal til desverre..

Skrevet

Uansett. Synd med bilen, bra det gikk bra med deg. Håper ting ordner seg. Spiller egentlig ingen rolle om hvordan det skjedde når alt gikk så bra som det gjorde. Og mente ikke og være noe moralsk lektor med mitt forrige innlegg. Har selv, som stort sett alle andre her inne, idiotkjøring på samvittigheten, som heldigvis har gått bra.

Skrevet

Neida, skjønner det.. :)

Veldig annerledes å kjøre enn 320 også, det skal også nevnes! Så det var en grov og dyr feilvurdering..

Skrevet

Oi, kjedelig, hørte om dette fra mamma da jeg var hos henne en tur i dag. Bor ikke langt fra der det skjedde.

Hvordan var dekkene på denne da?

Vet du hvor fort det kan ha gått?

Håper de fleste her kan ta seg en titt på de bildene og tenke det kan bli store skader tilome ved lav fart.. Bare se setet ser helt fucka ut, og de setene som er så Mmmm :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...