Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dekkene var lovlige de :) Og to splitter nye foran. Jeg kan umulig hatt mer enn 30 når det smalt. For det slapp jo ikke i så stor fart, men når han kommer i ca 60, så er det vanskelig for han å unngå meg.. Det var et realt smell ja.

Som du sier.. setet jeg satt i ble omtrent knekt. Det så jeg først i dag når jeg var og tittet på bilen. Jeg hadde ikke sånn dum stilling på setet som jeg ser mange har, altså omtrent ligger og kjører. Setet mitt var justert bra mye mer opp enn det man ser på bildet. Så det har rett og slett bare blitt trykket bakover av mine 76 kg..

Hvor bor du forresten? Og hvem er moren din?

• Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vet ikke forskjellen på vader og GT interiør jeg :P

Men det er svart/grønt delskinn ja :)

Skrevet
Dekkene var lovlige de :) Og to splitter nye foran. Jeg kan umulig hatt mer enn 30 når det smalt. For det slapp jo ikke i så stor fart, men når han kommer i ca 60, så er det vanskelig for han å unngå meg.. Det var et realt smell ja.

Som du sier.. setet jeg satt i ble omtrent knekt. Det så jeg først i dag når jeg var og tittet på bilen. Jeg hadde ikke sånn dum stilling på setet som jeg ser mange har, altså omtrent ligger og kjører. Setet mitt var justert bra mye mer opp enn det man ser på bildet. Så det har rett og slett bare blitt trykket bakover av mine 76 kg..

Hvor bor du forresten? Og hvem er moren din?

Bor i Tomter.

Hvem morra mi er tror jeg er ganske så uinterresant. Tror hun hørte det på nyhetene radio eller noe.. MEN hun er kjapp med å slenge med kjeften til meg om noen krøller BMW for å si det sånn. Hun misliker mitt valg av førstebil :P Og en av de gode grunnene til å handle 520 var vell sikkerhet (mot argumentet er hennes corsa). :P

Skrevet

Ahh, riktig :P

Men jeg får pakke sammen her nå.. Enda en natt med lite søvn venter meg.. Har omtrent ikke spist siden ulykken heller.. :/

Skrevet

Det satt i bilen når den ble kjøpt ja..

Tror alt overlevde, bare ikke førersetet, som ble bøyd kraftig. Men går vel kanskje ann å få fikset igjen..

Hvor mye er noe sånt verdt da?

Skrevet
Åssen ser man om det er GT-interiør da?

Om det stemmer slik jeg har forstått det, så er det kun GT som ble levert med grønt skinn i interiøret av m3'ene. Så du har nok GT interiør ja :)

GT interiør:

oijcvumoguq9z8tvuku5.jpg

g1sspri24a5vv50kmpgc.jpg

Skrevet
Sporer det opp til Skien, for det er sikkert stjelt der... :lol: Neida...

Bilen ble kjøpt i Skien........ :roll:

Har grønt dørpaneler og alt, bare ikke til høyre dør foran :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...