Chris_ Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Det var en ulykke til i dag ja. Dødsulykke.. Er vel ikke mer enn 2-3 km lenger opp i veien, så var det en som omkom, og to som er hardt skadet.. Så jeg føler meg sinnsykt heldig, og driter egentlig i bilen. Jeg har helsa, og det har heldigvis også han jeg traff..
winchester Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Ouch! Den der blir nok kondemnert ganske kjapt ja! Ta med deg de brukbare delene og selg de/ta vare på de om det er mulig : ) Uff, fælt med bilulykker, dødsulykke eller ikke..
Chris_ Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Skal høre hva som skjer med bilen.. Så om noen er interesert i M3 deler, så er det bare å skrike ut.. Når jeg skled baklengs, og visste jeg kom til å treffe noen.. det var helt sykt. Jeg rakk å tenke masse, og alt gikk helt utroolig sakte! Kunne se glasset fly sakte foran ansiktet mitt. Det var som at alt ble spilt i skikkelig slow motion :s
Chris_ Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Det syns jeg og! Hva som skjer med lappen og bilen er ikke så viktig nå. Bare utrolig glad jeg lever og har det bra.. Var et skikkelig smell!
winchester Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Skal høre hva som skjer med bilen.. Så om noen er interesert i M3 deler, så er det bare å skrike ut..Når jeg skled baklengs, og visste jeg kom til å treffe noen.. det var helt sykt. Jeg rakk å tenke masse, og alt gikk helt utroolig sakte! Kunne se glasset fly sakte foran ansiktet mitt. Det var som at alt ble spilt i skikkelig slow motion :s Ulykker er opplevelser for resten av livet, tror du sent vil glemme dette. Men det får deg som oftes til å endre tankegang angående diverse, noe som ikke kan være så dumt i visse tilfeller.
hylle Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Jeg synes du bør Komme deg ut å kjøre bil igjen med en gang før det kan sette seg i kroppen din! Ordner seg nok! Bra det ikke gikk værre!
Chris_ Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Vil sent glemme dette ja.. Ser for meg alt sammen hele tiden. Har sett det for meg i hele natt, og ikke hatt en bra natt, for å si det sånn. Er ikke noe redd for å kjøre bil, og tror ikke jeg kommer til å bli det. Jeg vet at ulykker skjer, og det kan skje alle. Så bare lappen er tilbake i lomma, så er jeg ute på veien igjen.. ( i riktig fil, og riktig kjøreretning, vel og merke!)
Jørgen Lie Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Det var en ulykke til i dag ja. Dødsulykke.. Er vel ikke mer enn 2-3 km lenger opp i veien, så var det en som omkom, og to som er hardt skadet.. Så jeg føler meg sinnsykt heldig, og driter egentlig i bilen. Jeg har helsa, og det har heldigvis også han jeg traff.. Off, føler med de som mistet, evt mister sine.. Mista en kompis for litt over 8mnd sider, å det var og er forferdelig. Biler osv spiller ingen rolle i slike situasjoner da d viktigste er at folk klarer seg. Gla det gikk bra med deg og han som ble innvollvert alle fall.. Som du sier så er ikke bilen noe tema i slike saker.
Chris_ Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Finn.no har mange biler, men litt verre med menneskeliv ja.. Så vær forsiktig i trafikken folkens. Jeg vet jeg kommer til å roe meg masse etter dette..
Larsinnj Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Var begravelse i dag til han som krasja i Gudbrandsdalen i forrige uke, hvis noen har hørt om det. Var linket til det her så jeg. Kjente han ikke særlig godt, men har snakka med han noen ganger. Utrolig leit i en alder av 20 år. Men. "Førerkortet til fører av BMW ble beslaglagt". Hvorfor? Hvorfor skal de alltid ha med BMW i alle saker som er negative? Irriterer meg så utrolig at jeg har ikke ord nesten!
KalMar Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Det er viktig at du går til lege hvis du har vondt noen plasser der du ikke pleier å ha vondt!! Bare for å få det dokumentert.. Gamlinger (advokat) har hatt mange saker med folk som har vært i kræsj, å ikke vært hos lege inne de 3 første dagene.. og de sliter med å få erstatning, rehabeliterig og slikt!! har vært med i en ganske alvorlig krasj selv, nå sliter jeg med øre sus, hode pine, dårlig rygg osv.. Men er gla jeg har vært hos lege, å fått dette ned på papire.. Bra de gikk greit med de involverte da !!
Chris_ Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 De ser bare 20 åring med BMW som mistet kontrollen, og de tenker jo at jeg var en idiot som skulle tøffe meg og sladde ut av Shell.. Ikke mange her i Norge som er dumme nok til å gjøre det med rushtrafikken? KalMar: Ble som sagt kjørt til Fredrikstad sykehus, så de har nok registrert det, om det skulle oppstå noen problemer i senere tid
Joher Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Bra det gikk bra! Utrolig snodig å se at sideruten bak ikke er knust :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå