Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det syns jeg og! :)

Hva som skjer med lappen og bilen er ikke så viktig nå. Bare utrolig glad jeg lever og har det bra.. :) Var et skikkelig smell!

Hvorfor ble du fratatt lappen,om jeg får spørre?

Skrevet
Jeg synes du bør Komme deg ut å kjøre bil igjen med en gang før det kan sette seg i kroppen din!

Ordner seg nok! Bra det ikke gikk værre!

verre når han ble fratatt lappen. men jepp, det er det beste.

faren min var innvolvert i en stygg ulykke med motorsykkel. bil som presset han av veien.

fyren som solgte han sykkelen maste på han at han måtte begynne å kjøre igjen. var å enten begynne å kjøre,eller å aldri å tørre å kjøre igjen. :S

Skrevet

Hva som skjer med lappen og bilen er ikke så viktig nå. Bare utrolig glad jeg lever og har det bra.. :) Var et skikkelig smell!

Ettersom jeg snurret over i hans felt, tror såklart alle at jeg har grisekjørt og skulle tøffe meg..

Så da forsvant den. Vet ikke hvor lenge enda, eller om den blir tatt fra meg. Den er foreløpig bare konfiskert

Skrevet

Ettersom jeg snurret over i hans felt, tror såklart alle at jeg har grisekjørt og skulle tøffe meg..

Så da forsvant den. Vet ikke hvor lenge enda, eller om den blir tatt fra meg. Den er foreløpig bare konfiskert

lykke til iallefall! håper alt ordner seg:)

Skrevet
De ser bare 20 åring med BMW som mistet kontrollen, og de tenker jo at jeg var en idiot som skulle tøffe meg og sladde ut av Shell.. Ikke mange her i Norge som er dumme nok til å gjøre det med rushtrafikken?

Jeg hadde tenkt nøyaktig det samme. Altså, jeg klarer ikke føle med deg her i det hele tatt. Jeg kjører en del på denne veien, og hadde min bil blitt kondemnert på vei hjem fra jobb fordi en jævla råner ikke klarer å ratte en kontra, så hadde jeg blitt utrolig sint på deg. Se bare på den køen du forårsaket, og hvor mange mennesker som ble kraftig forsinket pga deg...Hadde du dempet stereoanlegget og justert setet så hadde du hørt og merket at du fikk hjulslipp.

Nå har du mistet ALL respekt hoss både meg og andre her på forumet!!

Skrevet

Blir så forbanna når folk tror alle 18-åringer er domme rånere som bare sladder, hører på høy musikk med masse bass, og ligger i bilen osvosv..

Veldig synn med bilen din, den var grisefin! Bra det gikk fint med deg og de involverte da!:)

Skrevet
De ser bare 20 åring med BMW som mistet kontrollen, og de tenker jo at jeg var en idiot som skulle tøffe meg og sladde ut av Shell.. Ikke mange her i Norge som er dumme nok til å gjøre det med rushtrafikken?

Jeg hadde tenkt nøyaktig det samme. Altså, jeg klarer ikke føle med deg her i det hele tatt. Jeg kjører en del på denne veien, og hadde min bil blitt kondemnert på vei hjem fra jobb fordi en jævla råner ikke klarer å ratte en kontra, så hadde jeg blitt utrolig sint på deg. Se bare på den køen du forårsaket, og hvor mange mennesker som ble kraftig forsinket pga deg...Hadde du dempet stereoanlegget og justert setet så hadde du hørt og merket at du fikk hjulslipp.

:applause:

Skrevet
Triste bilder :S har lik bil selv så, men, felgene syns jeg var tøffe, kunne tenkt meg sånne selv, hva heter de og hva ligger de på i pris??

Zito ett eller annet :)

Vet ikke hva de ligger på i pris..

Skrevet

Enig.. *andre*

Skjønner ikke hvorfor andre BMW entusiaster skal være drittsekker mot hverandre. Dette er et sted man skal hjelpe og møtes for hyggens skyld. Ikke sitte slenge piss som en drittunge.. Da har du ikke en dritt å gjøre her, og heller ikke ønska her.

Skrevet

Sant :)

Samme hva han sier egentlig. Han aner ikke hva han snakker om, og er trangsynt som pokker..

Skrevet

ja enig, jeg ser ikke bare her, men på mange andre tråder at det blir slengt dritt til andre brukere. Da tenker jeg: er ikke dette ett forum hvor alle bmw entusiaster eller bare folk som eier bmw skal kose seg med bilder, film, annet bmw prat og ikke snakke dritt? Jeg er ganske ny her, og når jeg først fikk bruker så trodde jeg at ALLE var kompiser og alle kunne omgås med hverandre. Etter en stund så jeg at der tokk jeg feil. Synd med sant..

Skrevet

Alltid noen som skal sitte og rakke ned på andre på internettet, fordi de ikke har kommet noe sted livet, og tilbringer tiden sin på nettet av å skryte av hvor sinnsykt flinke de er til å drifte og sladde og at det jeg kom ut for, aldri kunne skjedd dem osv.. Så må nok leve med dem desverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...