Langlo Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 hei! er støtt og stadig på leting etter carbon emblem til bagasjeluka på min e46 touring.. men finner ikke noen plass.. noen her inne som vet hvor jeg får tak i slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Gs bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 ..om du registrerer deg med navn,bosted,fjorårets ligning og en spyttprøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 ebay.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 ..om du registrerer deg med navn,bosted,fjorårets ligning og en spyttprøve ???????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Hør med GS, står vel bare til panser ettersom jeg ser på nettsidene! Men send de en e-post eller ring Og hvor stor er de på bakluka? Fant her http://www.autoroyal.no/shop/productDet ... 2271544560 på 78mm , men står ingenting om panser eller bakluke ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Lite konstruktive forslag hittil, men må innrømme at jeg ikke har funnet noen sist jeg sjekket dessverre. Kun til panser det jeg har funnet på webben og hos GS.. Kanskje jeg kan få et tips via denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 ja, merkelig att et ikke finnes.. finner ingen som har den kromkoppen som emblemet er fast i.. regner med dette ikke kan deles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå