StigJ Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Kjøpte inn lyktefilm til front-, blink-, ekstra- og baklyktene i høst som jeg tenkte å sette på til våren. Men siden jeg skal selge bilen tenkte jeg å kvitte meg med dem. Til frontlyktene: http://www.lamin-x.com/BMW-E46-Sedan-99 ... p/b003.htm 1 sett i gult --> SOLGT 1 sett i gunsmoke --> SOLGT Var litt i tvil hva jeg ville ha fremme så kjøpte to sett Til baklyktene: http://www.lamin-x.com/BMW-E46-Sedan-99 ... p/b211.htm 1 sett i gunsmoke --> SOLGT Filmen for frontlyktene ønsker jeg kr. 400,- pr. sett pluss frakt. Filmen for baklyktene ønsker jeg kr. 450,- for settet pluss frakt. Da skulle jeg gå i ca. null. Mener å huske jeg betalte rett under 1300,- for alle 3 settene inkl. frakt, toll, moms og det hele. Alle settene ligger i uåpnede poset rullet sammen på papprull. Den til baklyktene har jeg kun lurt ut bruksanvisningen for å titte litt på.
StigJ Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 Da ser det ut til at gunsmoke til front er solgt.
StigJ Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Jepp. Gunsmoke til front solgt til Mr.Pimped De to andre settene ligger her enda.
StigJ Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Skrevet Mai 6, 2010 Løyp å kjøyp! Noen med mørk bil som trenger gule frontlykter? Det er jo knall det. Og veldig 2010
StigJ Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Nå må dere andre slutte å legge inn så mye deler slik at posten min havner så langt baki. Men får vel heller ta en bump til da.
StigJ Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 Og da var de gule solgt. Da er det kun folien til baklyktene igjen. Kom med bud!!
Robertsen81 Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 Hadde vært fint om du, StigJ, kan spørre han som kjøpte de gule om å legge ut bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå