jørntore Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Hei Er det noen som vet hvilken farge signalkabelen inn til original business spiller har, er det blå og kvit? Er enn 99 mod 320 Ci, har cd-veksler i bagasjerom, lurer på å ta signal fra den til en aktiv subwoofer, men som sagt vet ikke sikkert hva slags farge signal kabelen har. Noen som vet?, har forslag til hvor jeg kan koble signal/remote kabelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Hva mener du egentlig? Signalkabel og remote er jo to vidt forskjellige ting. Remote bak spilleren er hvit. Det er ikke signalutganger på originalspillere. Så da må du kople deg inn på høyttalerene med høynivå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Åsså ser jeg nå at det var du som spurte om tilkopling til aktiv sub i en annen tråd. Så du vet jo allerede det med signalet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørntore Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 ok så remote på spilleren er hvit, da er den nok det på cd-veksleren også. Og ja har fått med meg det med signalkablene nå, hehe takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå