leif harald Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Har 2 sportsstoler i skinn til e30 og en benk fra cab i sort skinn. Alt sitter i en e30 coupe nå. Cab benken er utrulig deilig og sitte i. 20. mai: stolene selges får 4500 ikke strøkne, men ganske greie god å sitte i Bud? Kan være behjelpelig med frakt rundt i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Er det kun benk, altså uten rygg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Ja, de stolene hadde du jo lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Er det kun benk, altså uten rygg? Nei komplett benk med rygg og nakkaputer FTE Selger ikke om jeg får god nokk pris, er vader interiør som jeg vurderer og legge litt mer penger i å heller ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Svarte! der kom slike stoler jeg skulle hatt ja, selfølgelig etter jeg har kjøpt andre typen :\, men lykke til med salg, bør få noen lapper for dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Prisantydning baksete med rygg+nakkeputer? Hull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Prisantydning baksete med rygg+nakkeputer? Hull? benken er veldig bra, ingen hull eller rifter(som jeg har sett) kan henne jeg finner noe om jeg går over de men som du ser på bilde er de ikke brukt så mye og derfor liten slitasje. Men selger ikke benken lost med mindre du finner noen som vil ha stolene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Jeg vil gjerne kjøpe stolene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Da har du solgt alt om du vil:-) Hva er sisteminsteskampris du lar baksetene gå for?1000,2000,3000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlan Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 hva skal du ha alt sammen for?? hvor er dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Pris på stoler?Er de på Karmøy?Kan hente til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Cab Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Hei, hva skal du ha for komplett interiør? er veldig interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Beklager sent svar. det står på karmøy ja. Har fått bud på 6500 kr får stolene og benken og rygg bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Kun stolene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørnm3 Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Selge rattet? ev pm Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå